Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skal sælge min lejlighed engang mellem 1. august-1. september 2008 - og leder efter en der har lyst til at komme og lave den store hovedrengøring ifm. salget. Lejligheden vil stå helt tomt på tidspunktet for rengøring, så det skulle være til at gå til. Der har været røget i lejligheden i stuen og det ene kontor, så vinduer mv. skal skrubbes ekstra godt sikkert, og betyder nok også at en fanatisk ikke-ryger, nok ikke skal komme med et tilbud, med mindre personen kan leve med det - gider ikke høre på brok omkring det. Har kun boet her lidt over et år, så er ikke galt - men lidt er der jo altid. Jeg har selv stået for ugentlig rengøring mv. så der er ikke noget klamt eller døde bøffer bag radiatoren mv hehe. Kørepenge kan diskuteres, hvis vedkommen kommer lang vejs fra - har bare ikke selv tid eller lyst til at stå for det, med ny lejlighed der skal møbleres og nyt job der skal begyndes. Smid en PM med pris mv. eller smid et reply med en henvisning og tlfnr. til en jeg kan ringe til. Tak.

Besvaret
Jeg skal sælge min lejlighed engang mellem 1. august-1. september 2008 - og leder efter en der har lyst til at komme og lave den store hovedrengøring ifm. salget.
En del mæglere tilbyder (ved salg) at klare slut-rengøringen. Hvis de ikke skilter direkte med det, så prøv at trykke dem lidt på maven, og handl´ lidt på dét punkt. :th2:
Besvaret

Hej Basse, hvis jeg var dig, ville jeg høre bestyrelsen, om der er et bestemt firma de plejer at bruge. Da jeg overtog min lejlighed havde hun brugt et firma der ikke havde gjort ordentligt rent, og hun måtte derfor hyre et andet, havde hun brugt det foreningen anbefalede, havde hun sluppet billigere.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...