Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa folkens ville lige høre om der er noget at gøre hvis man ikke kan logge sig ind på tast selv og indgive sin årsberettelse...? Den siger at jeg allerede har indgivet den eller er vekseler eller lignende... men det har jeg altså ikke, og min kones virker fint... er der nogen genveje rundt om sådan en fejl?

Besvaret
Hejsa folkens ville lige høre om der er noget at gøre hvis man ikke kan logge sig ind på tast selv og indgive sin årsberettelse...? Den siger at jeg allerede har indgivet den eller er vekseler eller lignende... men det har jeg altså ikke, og min kones virker fint... er der nogen genveje rundt om sådan en fejl?
Min kæreste har samme problem. Svaret vi har fået fra flere kilder er at hun ikke er flyttet over til SkatteCenter Øresund (SkatØresund blandt venner). Løsningen (som vi prøver at implementere) er at kontakte dit gamle skattecenters udlandsafdeling og fortælle dem at du er flyttet til Sverige. Herefter skulle du blive overført til SkatØresund.
Besvaret

Vi har haft samme problem (vekseler) og fik at vide, at det er fordi der er fejl i visse personnumre (ingen speciel årsag!) og at man derfor skal indberette manuelt pr. alm. post. Vi har boet her i flere år, så for vores vedkommende har det intet at gøre med registreringen som grænsegænger/boet i DK i 2007. Så...indberetning pr. post.

Besvaret

Det samme her. Efter flere opringninger til Skat orkede jeg ikke mere, så jeg sendte ind pr. post og der gik vel ca 14 dage inden jeg kunne se min årsopgørelse for 2007 inde i Skattemappen på nettet. Jeg har boet her nogle år efterhånden og har ikke haft problemer med at indberette på nettet før. Samtidig lavede jeg også indberetning via nettet for min kæreste og det gik uden problemer i år. Vi har boet her præcis lige længe... Jeg fatter ikke deres system, og det gør det tilsyneladende heller ikke selv! Mvh Jesper

Vi har haft samme problem (vekseler) og fik at vide, at det er fordi der er fejl i visse personnumre (ingen speciel årsag!) og at man derfor skal indberette manuelt pr. alm. post. Vi har boet her i flere år, så for vores vedkommende har det intet at gøre med registreringen som grænsegænger/boet i DK i 2007. Så...indberetning pr. post.
  • 3 months later...
Besvaret

Hvordan indberetter man på TastSelv, så de har en chance for at behandle selvangivelsen ? Er det når man gemmer / opdaterer informationen derinde ? Er der nogen der har oplevet, at ens årsopgørelse ikke er tilgængelig fordi de savner en indberettelse fra ægtefællen ?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...