Nysted Skrevet July 3, 2008 Rapporter Skrevet July 3, 2008 Hejsa folkens Jeg står og er ved at købe en bil privat men har ikke lige en svensk mobil, er der nogen der vil væres søde at kigge om der skulle være noget mærkeligt ved den... så som restgæld eller lignende? reg: KGA894 er i øvrigt lidt overrasket over at der står der har været 3 tidligere ejere... Kan den samme ejer godt står flere gange hvis man f.eks holder vinterpause med bilen og først betaler skatten igen om sommeren? Håber i vil hjælpe mig :o
Miriam Besvaret July 3, 2008 Rapporter Besvaret July 3, 2008 Hejsa folkens Jeg står og er ved at købe en bil privat men har ikke lige en svensk mobil, er der nogen der vil væres søde at kigge om der skulle være noget mærkeligt ved den... så som restgæld eller lignende? reg: KGA894 er i øvrigt lidt overrasket over at der står der har været 3 tidligere ejere... Kan den samme ejer godt står flere gange hvis man f.eks holder vinterpause med bilen og først betaler skatten igen om sommeren? Håber i vil hjælpe mig :o Det ser ikke umeldbart ud til at der er gæld i den. Og nej selv om man afställer en bil over vintere, så kommer der ikke flere ejere på. Jeg kan se at den først har været ved Ford, hvorefter den kommer ud til forhandleren (naturligt nok). Der efter har der været 3 forskellinge ejere på den. Den første har den ca 5 mdr, den næste 4 mdr, og nuværende ejer har haft den lidt over 1 år :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu