Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej, Nu er jeg ved at være træt af kun at køre 10-11 km/l, så nu er det på tide med en mere økonomisk bil. I den forbindelse så har jeg kigget på en BMW 320d, som kan løbe omkring 20 km/l, hvilket passer mig perfekt :th2: I den forbindelse så har jeg kigget en del hos svenske BMW forhandlere, og prisen for en der har kørt 0-15.000 km, med det udstyr jeg gerne vil have, er på omkring 350.000 SEK. I tyskland vil den koste omkring 30.000 EUR, dvs. omkring 285.000 SEK. Mit spørgsmål er nu om den forskel er værd at betale i sverige, hvis man tænker på at man får forsikring, og at den er "svensksolgt" i forhold til at hente den i Tyskland, og så selv skal betale forsikring. Er der evt. nogen andre aspekter jeg skal have med i overvejelserne? Jeg har ikke tidligere prøvet at importere bil fra Tyskland, og ved ikke så meget om det. Derudover så er jeg ikke sikker på om det er en god ide med en så ny bil (07-08), som samtidig ikke er en overpotent en, som man normalt ser importeret. Hvis der evt. er en med en lign. importeret bil, så kunne det da være rart at vide hvad vedkommende betaler i forsikring. På forhånd tak.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
×
×
  • Tilføj...