Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Vi leder efter en privat dagmamma/dagplejemor til vores lille søn fra 1 okt. 08. På det tidspunkt er han 11 mdr. Vi behøver hjælp i 2-3 mdr. Vi bor i Bunkeflostrand, og han kan passes enten hjemme ved os eller i det private hjem. Min veninde som også bor i Bunkeflostrand behøver også hjælp til pasning af deres søn fra 1 okt. 08, han vil på det tidspunkt være 8 mdr. Vi behøver hjælpen ca. 7-8 timer om dagen. På forhånd tak. Maibrith

Besvaret
Vi leder efter en privat dagmamma/dagplejemor til vores lille søn fra 1 okt. 08. På det tidspunkt er han 11 mdr. Vi behøver hjælp i 2-3 mdr. Vi bor i Bunkeflostrand, og han kan passes enten hjemme ved os eller i det private hjem. Min veninde som også bor i Bunkeflostrand behøver også hjælp til pasning af deres søn fra 1 okt. 08, han vil på det tidspunkt være 8 mdr. Vi behøver hjælpen ca. 7-8 timer om dagen. På forhånd tak. Maibrith
hej maibrith. er der slet ikke mulighed for at du kan forlænge din barsel? jeg fik min forlænget til d 12 december... ville gerne have hjulpet jer, men syntes jeg er rimligt hårdt optaget af de to frække børn herhjemme.. jeg så for ikke så længe siden nogle som reklamerede med at de var dagmamma.. prøv lige søge funktionen... ;-) camilla
Besvaret

Hej Maibrith Min kone Joanne er hjemmegående og vil gerne passe jeres børn. Hun er, som du ved, gravid og skal føde i midten af oktober. Hvis det stadig er aktuelt senere, eksempelvis fra november eller december, er det en mulighed. Vi bor ved Nobeltorget, ved ikke lige om det er for langt at køre for jer? Mvh Lasse

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...