danese78 Skrevet July 9, 2008 Rapporter Skrevet July 9, 2008 Jeg mistede for nogle måneder siden mit danke kørekort i Danmark ved en kæmpe dumhed. Og har nu køreforbud i Danmark og kan først generhverve det efter tre år. Jeg er nu i gang med at gøre alt for at generhverve det i Sverige. Jeg er nemlig flyttet til Sverige hvor jeg skal bo 6 md inden jeg kan gå op til en køreprøve, hvilket jeg ved kan lade sig gøre. Men det hindre jo ikke mit kørselsforbud i Danmark at jeg bare får et svensk kørekort. Men skulle jeg blive stoppet i dk og skal fremvise mit svenske kørekort står der jo ingen dansk cpr på et svensk kørekort, og med svenske oplysninger på mit kørekort kan vel ingen undersøge at jeg i danmark har kørselsforbud??????
Gio Besvaret July 9, 2008 Rapporter Besvaret July 9, 2008 Men skulle jeg blive stoppet i dk og skal fremvise mit svenske kørekort står der jo ingen dansk cpr på et svensk kørekort' date=' og med svenske oplysninger på mit kørekort kan vel ingen undersøge at jeg i danmark har kørselsforbud??????[/quote']Længere debat i tidligere tråd.
sup3rior Besvaret July 9, 2008 Rapporter Besvaret July 9, 2008 "Desværre" kan det danske politi godt hvis de gider slå dit danske personnummer op ud fra dit svenske, så medmindre du taler så flydende svensk at du kan få dem til at tro du ikke er dansk statsborger går den nok ikke
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu