Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hallå där, jag kommer att besöka Själland i sommar och eftersom att jag inte enbart ska vara i Köpenhamn tänkte jag se om det går att gå ned i pris genom att bo i utkanten av staden. Så till min fråga, finns det några områden runt Köpenhamn där man inte bör bo om man vill vara säker? Tack för mig

Besvaret

Hvis det er ferie (semester) du skal holde i KBH er der som sådan ikke nogle steder der er farlige at være, men måske er det ikke så sjovt at bo på mange af de små hoteller / pensionater som ligger omkring Istedgade bagved Hovedbanegården ;)

Besvaret
Ishøj er nok et af de steder der er større chance for at rende ind i ballade :laugh:
Tvivlsomt .. der findes desuden et fint og billigt hotel lige i nærheden af stationen, med 15 min til Kbh C ... Nogen der sagde fordomme....
Besvaret
Tvivlsomt .. der findes desuden et fint og billigt hotel lige i nærheden af stationen, med 15 min til Kbh C ... Nogen der sagde fordomme....
Nope - ifølge kriminal statistikkerne er Ishøj over-repræsenteret sammen med Glostrup og KBH NV. Landsgennemsnittet er opgjort udfra anmeldelser pr. indbygger og gennemsnittet er sat til index 100. Her ligger Ishøj på index 122,6, så jeg ved ikke lige hvor mange fordomme der er i det :laugh:
Besvaret

SMÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRK sagde det lige da Claus fik én over næsen dér........:D

Nope - ifølge kriminal statistikkerne er Ishøj over-repræsenteret sammen med Glostrup og KBH NV. Landsgennemsnittet er opgjort udfra anmeldelser pr. indbygger og gennemsnittet er sat til index 100. Her ligger Ishøj på index 122,6, så jeg ved ikke lige hvor mange fordomme der er i det :laugh:
Besvaret
Man kan tage claus ud af ishøj, men ikke ishøj ud af claus
Besvaret
Måske er de bare bedre til anmelde det i ishøj .. .hvem ved ... Der var andre steder i kbh omegn jeg ikke ville bevæge, men ville ikke være nervøs i Ishøj... bliver det desuden strandvejr, ligger Kbh's bedste strand 500 meter fra hotellet.... Og mule STFU... bare fordi en af dine rygklappere udtaler sig...
Besvaret

Rygklappere????? Nej det tror jeg ikke........ Fordi Anders kommenterer dit indlæg, kan dokumetere det han siger og jeg kommenterer det, så er Anders pr definition en rygklapper...... Hvad gør det dig så til???? Tudeprinsesse, fjols, tåbe eller bare et kæmpe blålys???? Så hvem skal STFU.............???? :lol:

Måske er de bare bedre til anmelde det i ishøj .. .hvem ved ... Der var andre steder i kbh omegn jeg ikke ville bevæge, men ville ikke være nervøs i Ishøj... bliver det desuden strandvejr, ligger Kbh's bedste strand 500 meter fra hotellet.... Og mule STFU... bare fordi en af dine rygklappere udtaler sig...
Besvaret
Jeg sagde ikke at Ishøj var _det_ værste sted, men at det var et af de slemmere :laugh: Og er man en rygklapper fordi mulen bøjer sig for fakta og giver mig ret...?
  • 2 months later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...