SexyBeast Skrevet July 14, 2008 Rapporter Skrevet July 14, 2008 Hallå där, jag kommer att besöka Själland i sommar och eftersom att jag inte enbart ska vara i Köpenhamn tänkte jag se om det går att gå ned i pris genom att bo i utkanten av staden. Så till min fråga, finns det några områden runt Köpenhamn där man inte bör bo om man vill vara säker? Tack för mig
sup3rior Besvaret July 14, 2008 Rapporter Besvaret July 14, 2008 Hvis det er ferie (semester) du skal holde i KBH er der som sådan ikke nogle steder der er farlige at være, men måske er det ikke så sjovt at bo på mange af de små hoteller / pensionater som ligger omkring Istedgade bagved Hovedbanegården ;)
SexyBeast Besvaret July 14, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret July 14, 2008 Jag talar alltså om områden runt omkring Köpenhamn då de borde förefalla billigare än innerstaden? Alltså.. SuburbanCPH...
Thomas Besvaret July 14, 2008 Rapporter Besvaret July 14, 2008 Da der er flere hoteller inde i byen, er der større chance for at få noget billigere der, ellers er der vandrehjem. Og så er der cabinn.dk
sup3rior Besvaret July 14, 2008 Rapporter Besvaret July 14, 2008 Ishøj er nok et af de steder der er større chance for at rende ind i ballade
claus Besvaret July 15, 2008 Rapporter Besvaret July 15, 2008 Ishøj er nok et af de steder der er større chance for at rende ind i ballade Tvivlsomt .. der findes desuden et fint og billigt hotel lige i nærheden af stationen, med 15 min til Kbh C ... Nogen der sagde fordomme....
sup3rior Besvaret July 15, 2008 Rapporter Besvaret July 15, 2008 Tvivlsomt .. der findes desuden et fint og billigt hotel lige i nærheden af stationen, med 15 min til Kbh C ... Nogen der sagde fordomme.... Nope - ifølge kriminal statistikkerne er Ishøj over-repræsenteret sammen med Glostrup og KBH NV. Landsgennemsnittet er opgjort udfra anmeldelser pr. indbygger og gennemsnittet er sat til index 100. Her ligger Ishøj på index 122,6, så jeg ved ikke lige hvor mange fordomme der er i det
Buddha Besvaret July 15, 2008 Rapporter Besvaret July 15, 2008 SMÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRK sagde det lige da Claus fik én over næsen dér........:D Nope - ifølge kriminal statistikkerne er Ishøj over-repræsenteret sammen med Glostrup og KBH NV. Landsgennemsnittet er opgjort udfra anmeldelser pr. indbygger og gennemsnittet er sat til index 100. Her ligger Ishøj på index 122,6, så jeg ved ikke lige hvor mange fordomme der er i det
Istdj Besvaret July 15, 2008 Rapporter Besvaret July 15, 2008 Tvivlsomt .. der findes desuden et fint og billigt hotel lige i nærheden af stationen, med 15 min til Kbh C ... Nogen der sagde fordomme.... Man kan tage claus ud af ishøj, men ikke ishøj ud af claus
Ålahue Besvaret July 15, 2008 Rapporter Besvaret July 15, 2008 KBH NV? Vilka områden är det? Ryparken?
Buddha Besvaret July 15, 2008 Rapporter Besvaret July 15, 2008 Nordvest.............. Bellahøj, Utterslev osv.....
Stokholm Besvaret July 15, 2008 Rapporter Besvaret July 15, 2008 det er et vandrehjem på amager ude ved bellacentret. Der er vel 10min gang fra bella center metro station. Ved ikke om det er dyrt eller ej, men der er i hvert fald rimelig sikkert i dette område. http://www.danhostel.dk/composite-185.htm?HostelId=92&RegionAbb=SN
claus Besvaret July 15, 2008 Rapporter Besvaret July 15, 2008 Nope - ifølge kriminal statistikkerne er Ishøj over-repræsenteret sammen med Glostrup og KBH NV. Landsgennemsnittet er opgjort udfra anmeldelser pr. indbygger og gennemsnittet er sat til index 100. Her ligger Ishøj på index 122,6, så jeg ved ikke lige hvor mange fordomme der er i det Måske er de bare bedre til anmelde det i ishøj .. .hvem ved ... Der var andre steder i kbh omegn jeg ikke ville bevæge, men ville ikke være nervøs i Ishøj... bliver det desuden strandvejr, ligger Kbh's bedste strand 500 meter fra hotellet.... Og mule STFU... bare fordi en af dine rygklappere udtaler sig...
Buddha Besvaret July 15, 2008 Rapporter Besvaret July 15, 2008 Rygklappere????? Nej det tror jeg ikke........ Fordi Anders kommenterer dit indlæg, kan dokumetere det han siger og jeg kommenterer det, så er Anders pr definition en rygklapper...... Hvad gør det dig så til???? Tudeprinsesse, fjols, tåbe eller bare et kæmpe blålys???? Så hvem skal STFU.............???? Måske er de bare bedre til anmelde det i ishøj .. .hvem ved ... Der var andre steder i kbh omegn jeg ikke ville bevæge, men ville ikke være nervøs i Ishøj... bliver det desuden strandvejr, ligger Kbh's bedste strand 500 meter fra hotellet.... Og mule STFU... bare fordi en af dine rygklappere udtaler sig...
sup3rior Besvaret July 15, 2008 Rapporter Besvaret July 15, 2008 Måske er de bare bedre til anmelde det i ishøj .. .hvem ved ... Der var andre steder i kbh omegn jeg ikke ville bevæge, men ville ikke være nervøs i Ishøj... bliver det desuden strandvejr, ligger Kbh's bedste strand 500 meter fra hotellet.... Og mule STFU... bare fordi en af dine rygklappere udtaler sig... Jeg sagde ikke at Ishøj var _det_ værste sted, men at det var et af de slemmere Og er man en rygklapper fordi mulen bøjer sig for fakta og giver mig ret...?
sup3rior Besvaret September 29, 2008 Rapporter Besvaret September 29, 2008 Måske er de bare bedre til anmelde det i ishøj .. .hvem ved ... Der var andre steder i kbh omegn jeg ikke ville bevæge, men ville ikke være nervøs i Ishøj... bliver det desuden strandvejr, ligger Kbh's bedste strand 500 meter fra hotellet.... Og mule STFU... bare fordi en af dine rygklappere udtaler sig... Behøver jeg sige mere ;) http://www.bt.dk/article/20080928/krimi/80929001/
claus Besvaret September 29, 2008 Rapporter Besvaret September 29, 2008 Behøver jeg sige mere ;) http://www.bt.dk/article/20080928/krimi/80929001/ Nu kunne jeg finde de samme artikler om malmø, hvis jeg gad... men fordi de fyrer en bil af.. er hele byen jo ikke livsfarlig at bevæge sig rundt i...
Guest jxhab Besvaret September 29, 2008 Rapporter Besvaret September 29, 2008 Nu kunne jeg finde de samme artikler om malmø' date=' hvis jeg gad... men fordi de fyrer en bil af.. er hele byen jo ikke livsfarlig at bevæge sig rundt i...[/quote'] http://sydsvenskan.se/malmo/article373546/Bil-exploderade-pa-Bennets-vag.html
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu