larscph Skrevet July 14, 2008 Rapporter Skrevet July 14, 2008 Hej, Er der nogen der kan anbefale en der kan justere min parabolantenne så den rammer Canal Digital's signal - den er p.t. indstillet vil Viasat. Desuden skal jeg have monteret en ny dual-LNB i antennen og trukket et ekstra antennekabel ned for at kunne bruge den nye smarte HD boks fra Canal Digital optimalt. Antennen sidder på taget af mit hus, men der er rimelig adgang til den via stigen til skorstenen.
larscph Besvaret July 14, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret July 14, 2008 Takker... Jeg ringer og hører om det ikke var noget for dem :)
GoldMan Besvaret August 26, 2008 Rapporter Besvaret August 26, 2008 Takker... Jeg ringer og hører om det ikke var noget for dem :) Fik du det fikset af dem? :)
larscph Besvaret August 27, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 27, 2008 Fik du det fikset af dem? :) Yes - ja... Ja det gjorde jeg. Fin service faktisk, jeg kan godt anbefale dem.
pixelworks Besvaret June 7, 2009 Rapporter Besvaret June 7, 2009 Pris? Yes - ja... Ja det gjorde jeg. Fin service faktisk' date=' jeg kan godt anbefale dem.[/quote'] Jeg står selv i samme problem - har fået sat ny Parabol med dual hoved på, men kan simpelthen ikke finde de s.... satelliter. Kan du huske hvad du gav for at få sat det op?
michael k Besvaret June 7, 2009 Rapporter Besvaret June 7, 2009 Jeg står selv i samme problem - har fået sat ny Parabol med dual hoved på, men kan simpelthen ikke finde de s.... satelliter. Kan du huske hvad du gav for at få sat det op? gang i kompasset .. canal digi er vel 1grad west eller? efter det er det jo bare höjden .. du kan i de fleste elektronik butikker köbe satfindere helt ned til 50kr
pixelworks Besvaret June 7, 2009 Rapporter Besvaret June 7, 2009 Mere end det tror jeg gang i kompasset .. canal digi er vel 1grad west eller? efter det er det jo bare höjden .. du kan i de fleste elektronik butikker köbe satfindere helt ned til 50kr Hej Michael. Har lige uddybet problemet her - prøv at kigge nærmere: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=17165
michael k Besvaret June 7, 2009 Rapporter Besvaret June 7, 2009 http://www.blocket.se/helsingborg/Vi_kopplar_in__Ni_kopplar_av_19830525.htm?ca=23_10&w=1&last=1
pixelworks Besvaret June 7, 2009 Rapporter Besvaret June 7, 2009 Kanon - dem vil jeg få fat i. Er det nogen du kender, eller en du lige har fundet frem til? :)
michael k Besvaret June 7, 2009 Rapporter Besvaret June 7, 2009 min nabo sendte linket da jeg skulle ha sat min op men jeg gjorde det selv
Guest PeterK Besvaret June 8, 2009 Rapporter Besvaret June 8, 2009 Kan anbefale at købe en "sat-trekker".....En lille dims med høretelefon, som beeper når satelit er fundet!! Er selv total novice ang. satelit, så denne løsning er kanon. Lånte den af en ven
dannemare Besvaret June 8, 2009 Rapporter Besvaret June 8, 2009 Yes, en sat finder var også vejen frem for mig. Købte denne hos Kjell & Co.: http://www.kjell.com/?item=30540&path=636500000,678000000,681000000 Uden den var det aldrig lykkedes mig at få et perfekt signal.
larscph Besvaret June 8, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret June 8, 2009 Jeg står selv i samme problem - har fået sat ny Parabol med dual hoved på, men kan simpelthen ikke finde de s.... satelliter. Kan du huske hvad du gav for at få sat det op? Hmm - jeg kan ikke huske det præcist. Jeg betalte samlet for arbejde, parabol, parabolhovede og en signalsplitter. Men de var ganske rimelige i pris syntes jeg .
Guest PeterK Besvaret June 12, 2009 Rapporter Besvaret June 12, 2009 Yes' date=' en sat finder var også vejen frem for mig. Købte denne hos Kjell & Co.: [url']http://www.kjell.com/?item=30540&path=636500000,678000000,681000000 Uden den var det aldrig lykkedes mig at få et perfekt signal. YES - Det var præcis den jeg mente, men foretrækker den i rød:laugh:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu