Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej, Er der nogen der kan anbefale en der kan justere min parabolantenne så den rammer Canal Digital's signal - den er p.t. indstillet vil Viasat. Desuden skal jeg have monteret en ny dual-LNB i antennen og trukket et ekstra antennekabel ned for at kunne bruge den nye smarte HD boks fra Canal Digital optimalt. Antennen sidder på taget af mit hus, men der er rimelig adgang til den via stigen til skorstenen.

• 1 month later...
  • 9 months later...
Besvaret

Pris?

Yes - ja... Ja det gjorde jeg. Fin service faktisk' date=' jeg kan godt anbefale dem.[/quote'] Jeg står selv i samme problem - har fået sat ny Parabol med dual hoved på, men kan simpelthen ikke finde de s.... satelliter. Kan du huske hvad du gav for at få sat det op?
Besvaret
Jeg står selv i samme problem - har fået sat ny Parabol med dual hoved på, men kan simpelthen ikke finde de s.... satelliter. Kan du huske hvad du gav for at få sat det op?
gang i kompasset .. canal digi er vel 1grad west eller? efter det er det jo bare höjden .. du kan i de fleste elektronik butikker köbe satfindere helt ned til 50kr
Guest PeterK
Besvaret

Kan anbefale at købe en "sat-trekker".....En lille dims med høretelefon, som beeper når satelit er fundet!! Er selv total novice ang. satelit, så denne løsning er kanon. Lånte den af en ven

Besvaret
Jeg står selv i samme problem - har fået sat ny Parabol med dual hoved på, men kan simpelthen ikke finde de s.... satelliter. Kan du huske hvad du gav for at få sat det op?
Hmm - jeg kan ikke huske det præcist. Jeg betalte samlet for arbejde, parabol, parabolhovede og en signalsplitter. Men de var ganske rimelige i pris syntes jeg .

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...