Tommyaa Skrevet July 16, 2008 Rapporter Skrevet July 16, 2008 Idag var jeg inde på subway inde ved lille torg, ned mod stationen, kan ikke lige huske vejen, men ihvertfald når man går fra centralstationen mod lille torg. Deres toaster virkede ikke, men det var nu til at overkomme;) Nå men jeg har så parkeret næsten lige under et skilt på tror den hedder norre vallgatan eller sådan noget, på skilter står der rød billet 08-20 eller noget i den retning, jeg har jo købt en billet men da jeg kommer tilbage står to p-vagter og er ved at give mig en bøde, jeg spørger selvfølgelig hvad de har gang i og peger på skiltet, men han siger det kun er EFTER skiltet, og pjer hen på et lille lorte skilt man slet ikke kan se hvor han påstår man kun må afsætte varer. Det virker sku da totalt sindsygt at jeg næsten holder under skiltet og det ikke er det der gælder, men der er ingen pile som i dk så???? Han siger at han har udskrevet bøden og ikke kan annulere den, men det ender med at jeg køre hens han står og blafre med bøden i hånden og siger at han vil sende den. Spørgsmålet er hvad der sker, skal han ikke sætte den på bilen får den "gælder", iøvrigt er det jo totalt latterligt at man stort set kan holde under et skilt uden det er det der gælder, og når man kigger den anden vej kan man heller ikke så noget skilt. Tommy
larscph Besvaret July 16, 2008 Rapporter Besvaret July 16, 2008 Spørgsmålet er hvad der sker' date=' skal han ikke sætte den på bilen får den "gælder", iøvrigt er det jo totalt latterligt at man stort set kan holde under et skilt uden det er det der gælder, og når man kigger den anden vej kan man heller ikke så noget skilt.[/quote'] Den behøver ikke være sat fast under viskere for at gælde. Så den kommer nok med posten. Du kan klage over den hvis du mener den er forkert.
Tommyaa Besvaret July 16, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret July 16, 2008 Den er sikkert ikke forkert, men det er deres skiltning ihvertfald, det er da totalt ulogisk at man kan holde under et skilt som ikke gælder, eller 3 meter bag, men jeg har aldrig set andre skilte, og man kan ikke så noget derfra hvor bilen holdt. Men logisk tankegang er selvfølgelig ikke svenskernes stærke side.... Tommy
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu