Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Som det ser ud nu, er vi 5-6 stykker der tager derned for at køre.... Er der nogen herinde fra der har lyst til at tage med, så er i hjertens velkomne...:) Det bliver en tur, hvor atmosfæren og ikke rekorderne er i højsædet....Vi skal ha' det sjovt og kigge på fede biler i en hel weekend..... Såfremt i har lyst, så kan i spørge i denne tråd eller på PM....

• Svar 102
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
:surprise::surprise: Skal lige checke min kalender.. så tværer jeg gerne jer alle med min Skoda ;) Og hvis Peter og du skal køre ræs, så bliver man jo næsten tvunget til at tage med..
Guest Mogens
Besvaret
Og hvis Peter og du skal køre ræs, så bliver man jo næsten tvunget til at tage med..
Eller tilfældigt komme forbi som tilskuer - jeg er nemlig på vej hjem fra Frankrig på dét tidspunkt :)
Besvaret

Heyy Mikkel......Grundet den lange tid min bil har været undervejs, så har Peter vistnok solgt sin M3..... Så skal han med, så bliver det nok i en 911 turbo..... Men det gør det jo ikke mindre sjovt....:)

:surprise::surprise: Skal lige checke min kalender.. så tværer jeg gerne jer alle med min Skoda ;) Og hvis Peter og du skal køre ræs, så bliver man jo næsten tvunget til at tage med..
Besvaret

Hvor sent SKAL du være hjemme??? For vi kører hele søndagen og kan være hjemme i løbet af natten.....Jeg ved selvfølgelig ikke om Mikkel evt kan ha' dig med....Og om han ev kører hjem noget før??? Planen for mig selv er at jeg sover søndag->mandag inden jeg kører hjem. Så er jeg en mere opmærksom trafikant...:)

Besvaret

Det lyder dælme som en tur der kunne være skæg at deltage i.. jeg vil gerne trille med :) har sikkert plads til 1 mere.. (jeg ønsker dog ikke at køre på ringen med egen bil).. hvad står en ringtaxi egentlig i? Mvh. Flemming

Besvaret

Ca 185€ og så tror jeg nok i kan fylde den med 3 pass..... Hvis det er Sabine i skal ud og køre med, så river hun den rundt på 8min og 30 sekunder......;) Men husk at booke hjemmefra.

Besvaret
Er der nogen herinde fra der har lyst til at tage med, så er i hjertens velkomne...
Er desværre forhindret i at deltage, men super fedt initiativ og vil meget gerne med en anden gang, når arbejdet tillader det :)
Besvaret
Hvor sent SKAL du være hjemme??? ...:)
Jeg skal helst kører derfra omkring søndag middag, jeg vil gerne ha' lidt buffer HVIS det nu skulle gå galt. Men, det kan da være jeg selv kan køre derned på mc.
Besvaret

Bliver det hyggeligt, så gør jeg det med garanti en anden gang...:) Så du er velkommen!!!

Er desværre forhindret i at deltage' date=' men super fedt initiativ og vil meget gerne med en anden gang, når arbejdet tillader det :)[/quote']
Besvaret

Det ville klart gi dig den største fleksibilitet....:) Men vi kører ikke race derned...Det er meningen at dem der skal med, følges ad..... Der er vistnok en der har planlagt noget trailer værk...:)

Jeg skal helst kører derfra omkring søndag middag' date=' jeg vil gerne ha' lidt buffer HVIS det nu skulle gå galt. Men, det kan da være jeg selv kan køre derned på mc.[/quote']
Besvaret

Kunne nok være meget sjovt at være med til - starter dog nyt job den 4/8 - så ved ikke om jeg kan få en feriedag den 1. september. Hvad tid kører man om fredagen ? Og hvis jeg skulle med - sku det nok være sammen med andre i en bil - blir sq kedeligt at køre så langt alene, for ikke at sige dyrt i v8'eren hehe. Når desværre ikke at få min 350z'er inden den dato :(

Besvaret
Ca 185€ og så tror jeg nok i kan fylde den med 3 pass..... Hvis det er Sabine i skal ud og køre med, så river hun den rundt på 8min og 30 sekunder......;) Men husk at booke hjemmefra.
ok og tak for links :) hotel/lign, hvem booker? eller hvad der ellers er tanken :) da vi var i området for ca. en måned siden, var jeg kun lige inde og snuse, men havde familie med og der var vm i roadracing(mc) af en slags..
Besvaret
Det ville klart gi dig den største fleksibilitet....:) Men vi kører ikke race derned...Det er meningen at dem der skal med, følges ad..... Der er vistnok en der har planlagt noget trailer værk...:)
Uha det lyder som en god idé :D Men idéen med traileren røg lige en tur i tænkeboks... Talte med en Audi mekker jeg kender vedr. at få sat træk på A8'eren så bane-slæden kunne komme med derned, og det kostede så lige 12K plus time-løn (6-8 timer) at få fixet :sick:
Besvaret
Fy for puttgarden dér...... Er det af guld?????
Man skulle næsten tro det :( Men det var noget med at trækket skulle interface med can-bus'en i bilen så dens selv-diagnose kunne holde øje med skidtet... Og desuden lavede de kun den model som man selv kan tage af og på, og hvis jeg husker korrekt er sådan en noget dyrere end en standard som bare sidder der (og som en mekker skal pille af).
Besvaret

Som tingene ser ud nu, så er der 2 stks ledige pladser i en A8 derned...... Besked skal gives så hurtigt som muligt af hensyn til hotel..... Hotellet koster ca 200€ for et dobbeltværelse for en weekend..... Vi kører kl ca 16 d. 29/8.....

Besvaret

Hvis der skulle være nogen som vil med, men ikke gider køre i egen bil så har jeg et par pladser til overs i min A8 :) Afgang fredag eftermiddag, hjemtur mandag morgen (måske søndag aften) og vi deles om regningen for diesel til selve turen ned og hjem - hvad jeg bruger dernede skal jeg nok selv stå for :D Husk at der er kortege kørsel med mulen, niw plus et par andre hurtige biler, så tempoet kan til tider være højt - så er du fartforskrækket og kan ikke tåle at køre over 130 skal du nok ikke køre med :laugh:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...