Marraffay Skrevet July 16, 2008 Rapporter Skrevet July 16, 2008 Jeg søger en halalslagter her i Malmö... har været rundt omkring ved de etniske butikker omkring Bergsgatan man har ikke rigtigt kunne spotte nogen. Nogen der kan give mig et hint?
Miriam Besvaret July 16, 2008 Rapporter Besvaret July 16, 2008 Citygross ved Rosengaarden har en del, men er lidt i tvivl om der kun er frost, det er det eneste jeg har set, men har nu heller ikke kigget efter det :)
CAC Besvaret July 16, 2008 Rapporter Besvaret July 16, 2008 Uden at vide med sikkerhed om det er halal slagtet, så sælges der kød i Mix Food, som ligger lige ved siden af City Gross.
Søssan Besvaret July 17, 2008 Rapporter Besvaret July 17, 2008 Hvad med inde på Möllevångstorget? Synes jeg har set en, men er ikke sikker...
hpn Besvaret July 17, 2008 Rapporter Besvaret July 17, 2008 Abdos har det friskt hver dag, både okse, lam og kylling. De har også en hel del på frost. ellers er der ovre ved möllevångstorget.
Marraffay Besvaret July 17, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret July 17, 2008 Jeg siger tak for jeres svar :) Jeg må kigge på det en af dagene så...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu