Lynge Skrevet July 18, 2008 Rapporter Skrevet July 18, 2008 Som nogen måske har set herinde, så har jeg min bil til salg. Der er så lige en Rummæner der har ringet og sagt han nok gerne vil købe den. Han siger han er i Danmark for tiden og vil have bilen med hjem til Rummænien. Han vil gerne komme og se bilen på Søndag. Nu er det ikke for at være racistisk eller noget, men mine alarm klokker ringer sku lidt her. Og tænker lidt hmm er det noget svindel eller hvad. Skal man bare holde fingerne væ? Nogen der har hørt noget om den slags?
Miriam Besvaret July 18, 2008 Rapporter Besvaret July 18, 2008 Hvis han bare betaler kan det jo være lige meget hvor han tager bilen hen, men jeg ville da nok sørge for jeg havde et par venne på besøg den dag han kom, eller aftale at mødes på den nærmeste tank station eller lign.
Lynge Besvaret July 18, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret July 18, 2008 Ja helt enig, hans penge er præcis lige så gode som alle andres. Men som du også siger, så bliver man sku lidt mistænksom. Hvis han bare betaler kan det jo være lige meget hvor han tager bilen hen' date=' men jeg ville da nok sørge for jeg havde et par venne på besøg den dag han kom, eller aftale at mødes på den nærmeste tank station eller lign.[/quote']
BS Besvaret July 19, 2008 Rapporter Besvaret July 19, 2008 Ja helt enig, hans penge er præcis lige så gode som alle andres. Men som du også siger, så bliver man sku lidt mistænksom.
MC Manden Besvaret July 19, 2008 Rapporter Besvaret July 19, 2008 Hvis bilen ikke bliver eksporteret på den rigtige måde, så kommer du til at betale en afgift hvert år !. Jeg ville sgu holde mig væk, hvis jeg var dig... Og, du skal da ihvertfald ikke lade ham køre en tur alene... Ring til ham og sig bilen er solgt.
DoJo Besvaret July 19, 2008 Rapporter Besvaret July 19, 2008 Du kunne jo sige at betaling kun kan foregå i banken ved en overførsel til din konto, en svindler vil nok holde sig fra dette ;)
Lynge Besvaret July 19, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret July 19, 2008 Der er en del andre interreseret så jeg har valgt ikke at tage chancen med ham;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu