Pendleren Skrevet July 21, 2008 Rapporter Skrevet July 21, 2008 Hej Venner, Har erhvervet mig en Dell XPS 1530, så er der nogen der går med spørgsmål omkring denne, levering, service el. andet, skriv endelig. Men AVS AVS AVS en syg maskine.
Gustaf Besvaret October 30, 2008 Rapporter Besvaret October 30, 2008 Ved du om man kan få leveret Dell maskiner med et andet styresystem end det på dansk? Altså en Dell maskine fra Danmark med engelsk windows Vista / XP på ?
Gustaf Besvaret October 30, 2008 Rapporter Besvaret October 30, 2008 ... og har den der XPS maskine baggrundsbelyst tastatur ? Ved du om mindre modeller kommer med baggrundsbelyst tastatur ?
Homer Besvaret October 30, 2008 Rapporter Besvaret October 30, 2008 Den eneste Dell bærbare du kan få p.t. med baggrundbelyst tastatur er den nye Latitude E-serie - og den kan godt leveres med engelsk Vista eller XP. (Men det kan XPS-modellerne ikke)
Gustaf Besvaret October 30, 2008 Rapporter Besvaret October 30, 2008 Hejsa, det er jo perfekt hvis en Latitude kan leveres med begge ting.
Homer Besvaret October 30, 2008 Rapporter Besvaret October 30, 2008 Så skal du vælge en E4300 - den har 13,3" skærm og kan leveres med det du ønsker.. http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx?c=dk&cs=dkbsdt1&id=laptop_latitude_e4300&l=da&s=bsd Er ikke i den billige ende, men den er lækker... :th2:
Gustaf Besvaret October 30, 2008 Rapporter Besvaret October 30, 2008 Ja den ser godt nok lækker ud, men jeg må indrømme det er svært at modstå fristelsen for en PC med endnu mere ram, men det kan man sikkert bare lodse i som ekstra!
Gustaf Besvaret November 9, 2008 Rapporter Besvaret November 9, 2008 Jeg kan ikke andet end sige, at jeg heller ikke kunne modstå XPS maskinen. Så det blev den :) :th2: Jeg mangler bare at få at vide fra Dell, om man selv kan afhente maskinen på et nærliggende postcenter, hvis man ikke er til stede den dag de leverer. Er det nogen der ved, om der er mulighed for det ?
Homer Besvaret November 9, 2008 Rapporter Besvaret November 9, 2008 Jeg kan ikke andet end sige, at jeg heller ikke kunne modstå XPS maskinen. Så det blev den :) :th2: Jeg mangler bare at få at vide fra Dell, om man selv kan afhente maskinen på et nærliggende postcenter, hvis man ikke er til stede den dag de leverer. Er det nogen der ved, om der er mulighed for det ? Det er vel Posten du skal spørge om det?? :) Men det er vanlig praksis at pakker afhentes på postkontoret hvis man ikke er hjemme ved levering.
Homer Besvaret November 9, 2008 Rapporter Besvaret November 9, 2008 Jeg kan ikke andet end sige, at jeg heller ikke kunne modstå XPS maskinen. Så det blev den :) :th2: Jeg mangler bare at få at vide fra Dell, om man selv kan afhente maskinen på et nærliggende postcenter, hvis man ikke er til stede den dag de leverer. Er det nogen der ved, om der er mulighed for det ? ..og mellem os to (:D) XPS 1530 erstattes af en ny model (Studio XPS 16 kommer den til at hedde), indenfor de næste 2 mdr.
Gustaf Besvaret November 9, 2008 Rapporter Besvaret November 9, 2008 Det er vel Posten du skal spørge om det?? :) Men det er vanlig praksis at pakker afhentes på postkontoret hvis man ikke er hjemme ved levering. Der står bare på Dell's hjemmeside Sverige under Vanliga frågor och svar, at er man ikke hjemme på leveringsdagen, så skal man aftale en anden dag for levering. Jeg har dog spurgt om det er ok, at et andet familiemedlem er til stede (har ikke fået svar på det endnu).
Homer Besvaret November 9, 2008 Rapporter Besvaret November 9, 2008 ok skal du have den? Næh, jeg har så rigeligt... Men tænkte at den måske var mere "rigtig" for dem der gerne vil have belyst keyboard...
Gustaf Besvaret November 9, 2008 Rapporter Besvaret November 9, 2008 Næh' date=' jeg har så rigeligt... Men tænkte at den måske var mere "rigtig" for dem der gerne vil have belyst keyboard...[/quote'] Det har du ret i. Jeg valgte det bare fra i sidste omgang.
Toft Besvaret November 10, 2008 Rapporter Besvaret November 10, 2008 Der står bare på Dell's hjemmeside Sverige under Vanliga frågor och svar, at er man ikke hjemme på leveringsdagen, så skal man aftale en anden dag for levering. Jeg har dog spurgt om det er ok, at et andet familiemedlem er til stede (har ikke fået svar på det endnu).For en måned siden købte jeg en laptop af Dell, og fik den leveret i Danmark på min fars adresse. Jeg havde ikke mulighed for selv at være der, men min fars kone var hjemme, så hun tog i mod pakken. Ingen problemer med det. Hvorfor købe den i Sverige, med svensk tastatur og svensk styresystem Alene et styresystem på svensk (oversat fra engelsk) ville få mig til at gå amok efter 42 sekunder... Ja ok, jeg skiftede selv også det lorte Vista Home (DK) som Dell havde installeret på laptop'en asap, så et evt styresystem på svensk kan let omgås :) Men svensk tastatur....? I øvrigt irriterende at man ikke kan købe en laptop hos Dell, som ikke er proppet op med det latterligste Vista Home styresystem samt diverse komplet ubrugelige programmer! Folk som mig, der på ingen måde er pc nørd eller har større viden om dette område, ja det er sgu da alligevel bare FORMAT C: lige på stedet, og så ind med det man selv vil have. Ingen grund til at have alt muligt ubrugeligt snot (ofte med 30 dages prøvetid) liggende på sin harddisk, og 10 GB Dell recovery my ass!! :thumbdown Det ville være lettere for køber og sælger, hvis man bare kunne vælge en tom laptop
Don A Besvaret November 11, 2008 Rapporter Besvaret November 11, 2008 hvorfor er de der XPS så dyre. kan de de helt vilde.. de har en til 35K.. den må da være god..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu