Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hvem vil med til beachvolley på Lørdag kl. 11 ved Pildammsparken? Vi er to indtil videre (bluee, Majse) og skal gerne op på 4-6 stykker, men flere er selvfølgelig velkomne. Jeg mindes det er muligt at grille derude men hæng mig ikke op på det :-) Skriv her hvis i kommer.

Besvaret
Hvad snakker vi' date=' seriøs 2 mod 2 bold, eller badebold med 8-10-12 spillere på banen?[/quote'] Ej helst ikke nogen badebold her men ikke mere seriøst end det skal være sjovt. Er du på?
Besvaret
Ej helst ikke nogen badebold her men ikke mere seriøst end det skal være sjovt. Er du på?
Seriøst men samtidig sjovt, jamen det er da lige mig.... eller det vil sige det er lige os. Vi er tre (to mand og en kvinde) med børn, så det vil sige vi er to der kan spille af gangen. Og hvis I er to, så er basis da på plads. Hvor i Pildammparken er der baner?
Besvaret

De ligger på hjørnet ved sygehuset og vejen fra Södervärn. Der er et lille stadion (Malmö Idrottsplats) lige op til... Dvs Pildammsvägen og Carl Gustafs vägen - lige på hjørnet;-) Skulle være til at finde.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...