Lisa Bianca Skrevet August 2, 2008 Rapporter Skrevet August 2, 2008 Jeg har lige købt en HTC Diamond og er i fuld gang med at tilpasse den, og løber nu ind i et meget mærkelig problem. Hvis jeg går ind i start -> Indstillinger -> I dag, så kan jeg vælge et baggrundsbillede, men når jeg gør det sker der bare ikke noget... Det er stadig det samme billede som før. Er der nogen der ved hvad jeg gør galt, eller gerne hvad det er jeg skal gøre??? Lisa Bianca
Don A Besvaret August 2, 2008 Rapporter Besvaret August 2, 2008 Prøv måske på den her side, lyder til der er nogen der kender til den telefon :-) Jeg har lige købt en HTC Diamond og er i fuld gang med at tilpasse den, og løber nu ind i et meget mærkelig problem. Hvis jeg går ind i start -> Indstillinger -> I dag, så kan jeg vælge et baggrundsbillede, men når jeg gør det sker der bare ikke noget... Det er stadig det samme billede som før. Er der nogen der ved hvad jeg gør galt, eller gerne hvad det er jeg skal gøre??? Lisa Bianca
Guest Trine Besvaret August 2, 2008 Rapporter Besvaret August 2, 2008 Jeg ved ik en skid om HTC Diamond, men jeg har en anden (LORTE!!!) HTC og havde samme problem...mindes det betyder noget hvor du har gemt det billede du vil bruge som baggrund. Altså i hvilken mappe du henter det fra.... P.s nej jeg har ik selv købt det pis, det er min arbejdstelefon og jeg har brug for exchange server funktionen.....
Lisa Bianca Besvaret August 3, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 3, 2008 Jeg ved ik en skid om HTC Diamond, men jeg har en anden (LORTE!!!) HTC og havde samme problem...mindes det betyder noget hvor du har gemt det billede du vil bruge som baggrund. Altså i hvilken mappe du henter det fra.... P.s nej jeg har ik selv købt det pis, det er min arbejdstelefon og jeg har brug for exchange server funktionen..... Altså ud over at jeg ikke lige kan finde ud af det med billedet, synes jeg det er en møgfed telefon. Og jeg har haft en del telefoner. Det her tror jeg sgu bliver den der bliver:) Men så igen, jeg har ikke prøvet nogle andre HTC'er, og det kan meget vel være at de er noget lort. Jeg havde selv lidt på fornemmelsen at det havde noget at gøre med hvilken folder det ligger i, for sådan er det med ringetoner. Men hvilken?
Lisa Bianca Besvaret August 3, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 3, 2008 Prøv måske på den her side' date=' lyder til der er nogen der kender til den telefon :-)[/quote'] Hvilken side? :)
Don A Besvaret August 3, 2008 Rapporter Besvaret August 3, 2008 ups.. her http://mobil-forum.dk/showthread.php?p=186703#post186703 Hvilken side? :)
Lisa Bianca Besvaret August 3, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 3, 2008 ups.. her http://mobil-forum.dk/showthread.php?p=186703#post186703 Tusind tak:) Det prøver jeg lige.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu