Don A Skrevet August 3, 2008 Rapporter Skrevet August 3, 2008 Hvad farve syntes i den er?? for min er den pink eller rød:rolleye: vi er ikke helt enige her hjemme,, Men er det ellers en god bil til de penge?? det er til kæresten som hun kan suse rundt i bare http://www.blocket.se/vi/16555098.htm
Gio Besvaret August 3, 2008 Rapporter Besvaret August 3, 2008 Hvad farve syntes i den er?? for min er den pink eller rød:rolleye:Den er rød. Men en del digitalkameraer kan have voldsomme problemer med at gengive rød korrekt - og for nogle går det helt galt ;)
Guest PeterK Besvaret August 3, 2008 Rapporter Besvaret August 3, 2008 Gul kommer voldsomt tilbage!! Hvis du "tør" tage chancen, så køb en gul!! Min kone skal på modemessen i Bella Center i næste uge, da hun er i branchen og allerede nu er det røbet at næste års HELT store modefarve bliver gul i beklædningsindustrien og som set tidligere smitter det også af på bilbranchen.. Gul har været YT i 10-12 år, men se bare de nye Gallardoer LP560, de præsenteres ofte i gul..... Farve er stor betydning for gensalg af bil. Har du en "apple-white" bil i dag er du bare INN:laugh:
Don A Besvaret August 3, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 3, 2008 Hvis du "tør" tage chancen, så køb en gul!! Min kone skal på modemessen i Bella Center i næste uge, da hun er i branchen og allerede nu er det røbet at næste års HELT store modefarve bliver gul i beklædningsindustrien og som set tidligere smitter det også af på bilbranchen.. Gul har været YT i 10-12 år, men se bare de nye Gallardoer LP560, de præsenteres ofte i gul..... Farve er stor betydning for gensalg af bil. Har du en "apple-white" bil i dag er du bare INN:laugh: :rolleye: jo men nu er den her rød :D
Guest PeterK Besvaret August 4, 2008 Rapporter Besvaret August 4, 2008 :rolleye: jo men nu er den her rød :D Men han har jo ikke købt den endnu:D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu