Emmi Skrevet August 9, 2008 Rapporter Skrevet August 9, 2008 Hej venner... er der nogen som ved hvor man kan købe billigt vådrums membran..? har været hos silvan og bauhuas og der koster de fra 699.95...
P.Hartmann Besvaret August 9, 2008 Rapporter Besvaret August 9, 2008 det er bare at betale din skotte...... tror ikke du finder det meget billigere....
thsk Besvaret August 10, 2008 Rapporter Besvaret August 10, 2008 Hvis du ikke skal bruge så meget så har jeg et par kilo (4?) vådrumsmembran og noget af det andet stads man kommer på væggene. Send en pm.
Emmi Besvaret August 10, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 10, 2008 men har du forstand på vådrumsmembran og hvor meget man skal bruge. fordi jeg har et gæste toilet og et badværelse. jeg ved ikke om der behøver vådrumsmembran ude i det lille toilet da der ingen bruser er.
BS Besvaret August 10, 2008 Rapporter Besvaret August 10, 2008 Hvis du ikke har brus eller bad behøver du ikke vådrums membran. I dit badeværelse hvor du har bad eller brus er det heller ikke hele rummet du behøver at smøre ind i vådrums membran. Men hvis du bliver chokket over prisen på vådrums membran kunne jeg da godt tænke mig at høre hvor billigt du regner med at slippe for et nyt badeværelse?
Emmi Besvaret August 10, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 10, 2008 Bs, hva skal jeg så smøre på væggene hvor der så ikke skal vådrums membran? en slags grunder? har et par venne tjenester til fliser arbejdet :) . skal lige siges at vægne er af gips...
BS Besvaret August 11, 2008 Rapporter Besvaret August 11, 2008 Altså livrem og sele løsningen er selvfølgelig vådrums membran i hele rummet. Gerne også i tilstødende lokaler ;-) Men Det jeg ville gøre var at smøre noget primer på væggene som "lukker" væggen også male med noget glans 40. Hvis der skal klinker/fliser op i hele rummet. Ja så tag og smør vådrums membran på væggene lidt længere end der hvor der er brus også ellers bare primer også fliser. Om det er gældende lovgivning. Det ved jeg ikke. Men sådan jeg ville gøre det.
patbateman Besvaret August 11, 2008 Rapporter Besvaret August 11, 2008 Hej venner... er der nogen som ved hvor man kan købe billigt vådrums membran..? har været hos silvan og bauhuas og der koster de fra 699.95... Det er altid lige fascinerende at se hvor mange "hvor finder jeg de billigste..." I kan producere. Jeg har måske en anden indstilling til kvalitet på ulige produkter, men jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor I ønsker at udelukkende fokusere på pris altid. Her er nogle af de mest håbløse "hvor finde jeg de billigste..." jeg har noteret hidtil: membran, løsgodis, sushi, redbull, sodavand osv. Mit råd til Emmi - læg de 699:50 på bordet og køb membran af et kendt mærke i en af de store butikkerne. Jeg tror du har råd til det. Og jeg beklager selvsagt at mit brok havnet i din tråd her nu..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu