Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har sendt en ansøgning om ursprungkontroll til vägverket. Nu har jeg for anden gang fået et brev hvor de skriver at ansøgningen er ufuldstændig..? De beder om et forsikringsbevis for tillfällig registrering eller et 30- dagas forsäkringsbevis. Jeg har tegnet en forsikring hos Trygg Hansa (papirene er sendt til vägverket) og Trygg Hansa hævder at det er den rigtige forsikring..? De havde ikke tid til at forklare det igen, mit svenske er stadig temmelig dårligt, for der var kø på telefonen..? Er der en der kan hjælpe mig med at forstå hvad der er fejlen her ? Mille

Besvaret

:) Skift ?? hvad hvis du ringede med en skade? Alle dem jeg har talt med hos IF og deres mærkeforsikringer, har enten været flinke til at forklare det langsommere eller på engelsk hvis man beder dem om det. mvh. Flemming

Besvaret

Jeg har fundet ud af hvad der var galt.. Jeg ringede igen til forsikringen og denne gang fik jeg fat i en utrolig sød fyr der vidste hvad det drejede sig om. Pigen jeg talte med første gang lød ikke som om hun overhoved vidste hvad det drejede sig om. Men ham fyrer her, han ordnede det i løbet af 5 min og han gav sig tid til både at lytte og forklare på meget forståligt svensk. Det viste sig at jeg manglede et bevis der skulle sendes til Vägverket og at forsikringen var god nok. Mille

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...