Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Nej det er Nissans nye R35 GT-R Skyline....
Corvetten kørte 27 juni. Nissan i april... Og ifølge Wikipedia, så er det ZR1'eren der topper. Jeg er desværre ikke lige bekendt med krummelurerne på Nürburgring's hjemmeside - så jeg kan ikke umiddelbart finde en top-liste for production/standard-biler direkte fra kilden.
Besvaret

Endnu et stik til GM: 2009 Cadillac CTS-V Nurburgring Record Run 7:59.32

Så mangler vi bare Buddha's tid.. (eller er RS6'eren ikke helt standard længere ;))
Besvaret

Alle snakker om den rs6'er, men ingen ser den - eksisterer den overhovedet ? :D

Så mangler vi bare Buddha's tid.. (eller er RS6'eren ikke helt standard længere ;))
Besvaret
Alle snakker om den rs6'er' date=' men ingen ser den - eksisterer den overhovedet ? :D[/quote'] Ingen ser den ... ret længe ... enten kører den meget stærkt, eller også ligger der en mekaniker under den.
Besvaret
Ja det bliver sjovt at teste mod Budda på Ringen :):)
Besvaret

Ja........Det skal nok blive sjovt. Glæder mig fandme som en lille dreng til juleaften.....:) Nu skal jeg bare ha' lavet det sidste færdigt og så står den som den skal..... Altså indtil vinter.....:D

• 4 weeks later...
Besvaret

Så blev den rekord også slået ....og af endnu en amerikaner ;) http://www.autoblog.com/2008/08/27/unofficial-dodge-viper-acr-laps-ring-in-record-7-22-1-w-video/ We're not terribly surprised that the Dodge Viper ACR has apparently made it around the famed German racing circuit faster than pretty much anything else you'll find on a dealer's lot. After all, the ACR is a race car, as evidenced by the video that Motor Trend has posted. The most venomous Viper has done the deed in 7:22, fast enough to make grown men cry. Mere video: http://www.autoblog.com/2008/09/05/video-dodge-viper-acrs-record-ring-lap-two-views/

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...