dkrath Skrevet August 14, 2008 Rapporter Skrevet August 14, 2008 Hey, Er der nogen der kender en svømmehal i Malmö? Aquakul er ved at bygge om. Mvh
TDC Besvaret August 14, 2008 Rapporter Besvaret August 14, 2008 Jeg bruger Kockum, som ligger lige ved siden af din bopæl :). Ikke top moderne, men meget hyggeligt og som regel god plads.
dkrath Besvaret August 14, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 14, 2008 Jeg bruger Kockum' date= som ligger lige ved siden af din bopæl :). Ikke top moderne, men meget hyggeligt og som regel god plads. TDC> Den bruger jeg også til motionssvømning :) Men nogle kammerater og jeg tænkte på en rigtig svømmehal med vandrutsjebane og sådan :D... har vi ikke det i Malmö udover det lukkede Aquakul?
bluee Besvaret August 15, 2008 Rapporter Besvaret August 15, 2008 Men nogle kammerater og jeg tænkte på en rigtig svømmehal med vandrutsjebane og sådan :D... har vi ikke det i Malmö udover det lukkede Aquakul? http://www.malmo.se/sportfritid/idrottsochfritidsanlaggningar/badanlaggningar.4.8d0a1110406e13634800028.html
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu