AOG Skrevet August 15, 2008 Rapporter Skrevet August 15, 2008 Hej Vi har lige bestilt en stor kanalpakke fra Telia via fiberlan, og nu viser det sig, at et abonnement kun gælder for 1 TV??? Det vil sige, at vi skal betale for et ekstra abonnement, hvis vi vil se tv i soveværelset og stuen samtidigt. Desværre sker det ofte, at jeg vil se en ting, og kæresten noget andet. I DK gælder et abonnement da pr. hustand, så jeg undrer mig bare, om det gælder for alle kanaludbydere i Sverige? Nu har jeg ikke børn endnu, men jeg kan da forestille mig, at det vil blive en kostelig affære for en familie med 2 teenagebørn med hver sit TV på værelset. Hvilke kanaludbydere har I, og er det også pr. TV eller pr. husstand?
MC Manden Besvaret August 15, 2008 Rapporter Besvaret August 15, 2008 Hej Vi har lige bestilt en stor kanalpakke fra Telia via fiberlan, og nu viser det sig, at et abonnement kun gælder for 1 TV??? Ja, det er rigtig nok. Telia har noget de kalder tvilling abonnement (staveplade, tak)... Det er PISSE irriterende... Jeg ville ha' mulighed for at se mit digi-tv i flere rum, men det kan kun lade sig gøre med dette abonnement. Jeg ville ikke betale for det ....men, fik det tilsendt 3 gange. Jeg har haft så latterlig mange problemer med Telia, så held og lykke.... Din mobil regning bliver dyr hvis du kun har DK mobil
claus Besvaret August 15, 2008 Rapporter Besvaret August 15, 2008 Det er fordi der rent teknisk kræves en boks pr. tv ... man kan desværre ikke dele signalet op ..endnu...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu