Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hey Folkens. Jeg sidder med en bærbar med Windows Vista på, som jeg gerne vil have formaterede og lagt XP ind på - men jeg kan ikke boote fra XP cd`en, eller nogle af de andre muligheder jeg kender til. Hvordan pokker kommer jeg videre??

Besvaret

Du kan så vidt jeg husker slette partitionen i XP installationen, før du starter selve installationen af styresystemet.. lige efter F8 eller deromkring!

Besvaret

Det er formentlig fordi du skal en tur i BIOS og enable SATA legacy mode (eller noget i den dur). Alternativt skal du finde SATA driverne til din bærbare og loade dem under opstart af installationen vha. F6 :)

Besvaret
Det er formentlig fordi du skal en tur i BIOS og enable SATA legacy mode (eller noget i den dur). Alternativt skal du finde SATA driverne til din bærbare og loade dem under opstart af installationen vha. F6 :)
Ja, det tænkte jeg også på - men jeg kan ikke finde punktede i biosen..(Toshiba)
Besvaret
Ja' date=' det tænkte jeg også på - men jeg kan ikke finde punktede i biosen..(Toshiba)[/quote'] Ja du skal en tur forbi Biosen og prøv at lege med at sætte alt til Default. jeg mener det ligger under maintenence er ikke sikker ....
Besvaret

Mener det er "compatible" det hedder......:)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...