koustrup Skrevet August 21, 2008 Rapporter Skrevet August 21, 2008 Hey Folkens. Jeg sidder med en bærbar med Windows Vista på, som jeg gerne vil have formaterede og lagt XP ind på - men jeg kan ikke boote fra XP cd`en, eller nogle af de andre muligheder jeg kender til. Hvordan pokker kommer jeg videre??
BS Besvaret August 21, 2008 Rapporter Besvaret August 21, 2008 Hvad hvis du ændrer boot rækkefølgen så den kigger på cd'en før HD'en? Eller er det din XP cd der er gal?
koustrup Besvaret August 21, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 21, 2008 Den ligger selvfølelig til først at boote fra cd`en, men det er selve installationen den ikke vil køre når Vista ligger på den i forvejen...
biz Besvaret August 21, 2008 Rapporter Besvaret August 21, 2008 Du kan så vidt jeg husker slette partitionen i XP installationen, før du starter selve installationen af styresystemet.. lige efter F8 eller deromkring!
sup3rior Besvaret August 21, 2008 Rapporter Besvaret August 21, 2008 Det er formentlig fordi du skal en tur i BIOS og enable SATA legacy mode (eller noget i den dur). Alternativt skal du finde SATA driverne til din bærbare og loade dem under opstart af installationen vha. F6 :)
koustrup Besvaret August 21, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 21, 2008 Det er formentlig fordi du skal en tur i BIOS og enable SATA legacy mode (eller noget i den dur). Alternativt skal du finde SATA driverne til din bærbare og loade dem under opstart af installationen vha. F6 :) Ja, det tænkte jeg også på - men jeg kan ikke finde punktede i biosen..(Toshiba)
Carwash Besvaret August 21, 2008 Rapporter Besvaret August 21, 2008 Ja' date=' det tænkte jeg også på - men jeg kan ikke finde punktede i biosen..(Toshiba)[/quote'] Ja du skal en tur forbi Biosen og prøv at lege med at sætte alt til Default. jeg mener det ligger under maintenence er ikke sikker ....
Buddha Besvaret August 21, 2008 Rapporter Besvaret August 21, 2008 Mener det er "compatible" det hedder......:) Det er formentlig fordi du skal en tur i BIOS og enable SATA legacy mode (eller noget i den dur). Alternativt skal du finde SATA driverne til din bærbare og loade dem under opstart af installationen vha. F6 :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu