Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg er kommet lidt i stå i mit forsøg på at samle "den ultimative" HTPC løsning herhjemme i Annestad (SE). Situationen nu er den at min ATI HD 2400 Pro kort med indbygget DVB-T tuner (i Vista64) ikke kan modtage andet end Axess TV:sick:, når den kobles til min nykøbt Philips SDV3220 indendørs DVB-T antenne. Målet er ellers at opfange danske signaler såsom TV2 i WMC, MediaPortal eller også BlazeDTV. Men kunne altså ikke engang får de svenske national tv kanaler! :rolleye: Jeg læser ellers i forumet at andre har været istand til at opfange danske tv med lignende en opsætning. (godt nok med en decideret settop bokse) Er antennen, som ellers har en 20dB forstærkelse, synderen eller er det mit indbyggede tuner på pc kort som skal få skylden? Inden jeg investere i en DVB-T settop bokse, en DVB-T udendørs antenne eller også en revolver, så ville jeg gerne høre om i har lign. erfaringer og om i kan foreslå en PC tuner / DVB-T antenne kombi som i har positiv erfaring med. Her er lidt om min DVB-T antenne: http://www.p4c.philips.com/files/s/sdv3220_10/sdv3220_10_pss_eng.pdf PS: jeg scannede antenne signalet på min vista vha. DVBViewer, hvilket ikke var helt problem frit pga hardcore indstillingsmuligheder med AxessTV som resultat. Den samme scanning i WMC gave 0 resultat :mad:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...