Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Ja, men hvis du køber i SE og låner i SE, følger lånet prisudviklingen - kursrisikoen er der self. Men hvis du låner i SE, og køber i DK - så har du både kursrisiko og prisudviklingen som problemstillinger - Du skriver jo selv, at det er til bolig i DK. Måske skal man ud i noget helt andet, så som et lån i euro - den kurs er jævn stabil jo. dunno er ikke ekspert på området hehe.

Besvaret

Prisudviklingen går vel sine egne veje uanset, hvilken valuta, man har lånet i. Jeg tror, at hvis man spørger sin svenske bankrådgiver, om man må få et lån til en dansk andelslejlighed, så vil han først måbe lidt, og hvis han kommer forbi den fase, så vil han tage specialprislisten frem for specielle arrangementer. Det er da muligt, det kan lade sig gøre, men det bliver næppe på almindelige svenske bostadsrättsvilkår.

Besvaret
Prisudviklingen går vel sine egne veje uanset, hvilken valuta, man har lånet i. Jeg tror, at hvis man spørger sin svenske bankrådgiver, om man må få et lån til en dansk andelslejlighed, så vil han først måbe lidt, og hvis han kommer forbi den fase, så vil han tage specialprislisten frem for specielle arrangementer. Det er da muligt, det kan lade sig gøre, men det bliver næppe på almindelige svenske bostadsrättsvilkår.
Det jeg mener er, at prisudviklingen på ejendommen, kan følge den svenske kr. og økonomi. Det hænger jo tit lidt sammen ?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...