Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Ved ikke, om dette er postet korrekt, eller om der i dette forum findes nogen TV-kyndige mennesker, men det skader da ikke at spørge: I aftes slukkede jeg for mit (billedrørs)tv - på remoteren. Her til morgen kunne jeg ikke tænde det igen (og nej, det er ikke batterierne, de ER skiftet). Hvis jeg tænder og slukker på "hovedknappen" sker der heller ikke andet, end at det går i standby - det kan stadig ikke tændes. Nogen der har et bud på, om det er værd at foresøge repareret eller skal jeg bare kassere det? TV'et er ikke specielt gammelt - jeg vil skyde på 4-5 år.

Besvaret

Køb et nyt - det koster mere at få det repareret end du kan købe et nyt normalt tv for, og hvis du smider lidt ekstra efter det nye, så har du fladskærms tv. Sidst jeg tjekkede, ville en reperatør have 500kr. bare for at skrue bagbeklædningen af, hertil kommer arbejdsløn og evt. reservedele.

Besvaret
Nogengange kan det hjælpe at trække stikket ud og lade det stå 5 minutter og så sætte det til igen (som en reset)
Tja - måske går det i udu igen i morgen, men lige pt. er det i orden igen - ovenstående tip virkede. Jeg takker :th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...