jacobe Skrevet August 22, 2008 Rapporter Skrevet August 22, 2008 Vi har SÅ meget ballade med Nordea Bocenter, at vi er tæt på at flytte bank! Jeg vil IKKE begynde på at fortælle, hvad problemerne består i, for det hele er noget rod i et sådant omfang, at hverken vi selv eller de fem (5!) forskellige rådgivere vi efterhånden har været i kontakt med, fatter en bjælde... Mit spørgsmål er blot: er der andre end os, som har haft problemer med dem?? Eller er vi virkelig de eneste? Svar gerne på PM. Mvh en frustreret Jacob
AOG Besvaret August 24, 2008 Rapporter Besvaret August 24, 2008 Hejsa Ja vi er oppe på nr. 7 eller 8 bankrådgiver, hvoraf størstedelen har vi aldrig mødt. Vi havde også kæmpe problemer med at få et møde i hus på et tidspunkt, hvor det var lidt kritisk med tiden, men fordi vi var "mellem" bankrådgivere der, blev vi gang på gang syltet Så kan bestemt godt følge dig...
skallstorp Besvaret August 24, 2008 Rapporter Besvaret August 24, 2008 Er det i Ystad ? Er det i Ystad ? Så godt at du vil have en pm, men er det Ystad så skal det OFENTLIGÖRES Vi har SÅ meget ballade med Nordea Bocenter, at vi er tæt på at flytte bank! Jeg vil IKKE begynde på at fortælle, hvad problemerne består i, for det hele er noget rod i et sådant omfang, at hverken vi selv eller de fem (5!) forskellige rådgivere vi efterhånden har været i kontakt med, fatter en bjælde... Mit spørgsmål er blot: er der andre end os, som har haft problemer med dem?? Eller er vi virkelig de eneste? Svar gerne på PM. Mvh en frustreret Jacob
jacobe Besvaret August 24, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 24, 2008 Lisbeth, nej, Nordea Bocenter ligger i Malmö og er ikke en "almindelig" Nordea-afdeling. Ved ikke noget om Ystad. AOG, jeg sender dig lige en PM ved lejlighed - vil gerne høre nærmere.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu