Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg er en dalmatinerhan på lidt over et år som meget gerne vil have nogen at lege med. Jeg bor i Oxie som ligger 10 min. fra broen. Jeg er livlig og glad hund som elsker at give den gas på store græsplæner. Skriv hvis i er friske. Håber der nogen derude..smil.. Pottedask fra Kenzo

Besvaret

hej Kenzo Jeg har 3 whippet tæver på lidt over 1 år, 4 år og 5 år. De elsker også at lege på store arealer. Vi kan godt mødes til leg. Vi bor i Husie, det er vel ikke så langt fra jer.. ? Vi kan bare ikke denne weekend for der er jeg på fyn (vi overvejer for tiden om den næste hund skal være en dalmatiner, for det har vi haft for efterhånden mange år siden, for vi har lige mistet en af vores hunde..) Vh Mille

Besvaret

Hej Mille. Vi vil meget gerne mødes til leg..smil.. Men det kan desværre ikke blive i denne weekend da vi skal giftes og desværre hellere ikke i næste uge i hverdagene da vi er på ferie der. Men lad os skrives ved når vi kommer hjem fra ferie. Det kunne være rigtig godt for dem alle..smil.. Vh Kenzo, Poul og Louise

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...