Poul&Louise Skrevet August 25, 2008 Rapporter Skrevet August 25, 2008 Jeg er en dalmatinerhan på lidt over et år som meget gerne vil have nogen at lege med. Jeg bor i Oxie som ligger 10 min. fra broen. Jeg er livlig og glad hund som elsker at give den gas på store græsplæner. Skriv hvis i er friske. Håber der nogen derude..smil.. Pottedask fra Kenzo
mille Besvaret August 28, 2008 Rapporter Besvaret August 28, 2008 hej Kenzo Jeg har 3 whippet tæver på lidt over 1 år, 4 år og 5 år. De elsker også at lege på store arealer. Vi kan godt mødes til leg. Vi bor i Husie, det er vel ikke så langt fra jer.. ? Vi kan bare ikke denne weekend for der er jeg på fyn (vi overvejer for tiden om den næste hund skal være en dalmatiner, for det har vi haft for efterhånden mange år siden, for vi har lige mistet en af vores hunde..) Vh Mille
Poul&Louise Besvaret September 3, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 3, 2008 Hej Mille. Vi vil meget gerne mødes til leg..smil.. Men det kan desværre ikke blive i denne weekend da vi skal giftes og desværre hellere ikke i næste uge i hverdagene da vi er på ferie der. Men lad os skrives ved når vi kommer hjem fra ferie. Det kunne være rigtig godt for dem alle..smil.. Vh Kenzo, Poul og Louise
mille Besvaret September 5, 2008 Rapporter Besvaret September 5, 2008 Tillykke med bryllupet og jeg håber i får en fantastisk ferie. Ja vi kan helt sikker skrives ved når i kommer tilbage.
Lisbeth1712 Besvaret September 8, 2008 Rapporter Besvaret September 8, 2008 Ludvig på 20 mdr vil rigtig gerne lege Hej Poul og Louise. Jeg bor også i Oxie og Ludvig, min springerspaniel på 20 mdr vil meget gerne lege. Hvornår kan vi mødes? Jeg har mail lisbeth1712@hotmail.com. Er fritstillet nu, så er hjemme det meste af dagen. Vi glæder os allerede.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu