Don A Skrevet August 26, 2008 Rapporter Skrevet August 26, 2008 Findes der en side hvor man kan se hvor store fælg/dæk man kan få på sin bil. Tænker på om der måske er et program på nettet hvor man kan taste sin bildata ind og så fortæller den hvor stor man kan få på.
Don A Besvaret August 26, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 26, 2008 www.bigwheels.dk ja tak,. endelige en guide hvor man også kan se dæk størrelse. fandt en bimmer med 295 på 20tommer. så når jeg en gang får en bimmer skal der max dæk på :D
Peter H. Besvaret August 26, 2008 Rapporter Besvaret August 26, 2008 www.bigwheels.dk De tar også betalt for dem :):)
Don A Besvaret August 26, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 26, 2008 De tar også betalt for dem :):) Køber ikke hos dem når det nu er.. Ville bare godt se hvad jeg kunne smide på sådan en 535 E60'er :)
Peter H. Besvaret August 26, 2008 Rapporter Besvaret August 26, 2008 Køber ikke hos dem når det nu er.. Ville bare godt se hvad jeg kunne smide på sådan en 535 E60'er :) Nej tror jeg nu heller ikke der er mange der gör :).. Ellers en cool bil du skal ha :)
Don A Besvaret August 26, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 26, 2008 Nej tror jeg nu heller ikke der er mange der gör :).. Ellers en cool bil du skal ha :) jep. nu må vi se hvad det bliver til. men vil heller have en 535 end en 530. JEg vil bare gerne have meget luksus så det er også lige hvad der er mønter i spare grisen til :p
Buddha Besvaret August 26, 2008 Rapporter Besvaret August 26, 2008 Brug pengene på en lækker 530'er...... Så skal jeg nok få den til at gå ligeså stærkt som en 535'er......;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu