DKSEFR Skrevet August 27, 2008 Rapporter Skrevet August 27, 2008 Jeg har haft min E-klasse W211 til service og bad dem om at opdatere min navigationssoftware hvilket så har medført at jeg ikke længere kan taste på navigationen så længe bilen kører. Før kunne jeg gå ind i engineering mode ved at trykke på 3 taster samtidigt for at slå det fra samt eventuelt at aktivere DVD in motion funktionen men nu kan jeg ikke få adgang til det. Nogen gode forslag eller en med en Star Diagostic?
Sali1987 Besvaret August 27, 2008 Rapporter Besvaret August 27, 2008 Jeg har haft min E-klasse W211 til service og bad dem om at opdatere min navigationssoftware hvilket så har medført at jeg ikke længere kan taste på navigationen så længe bilen kører. Før kunne jeg gå ind i engineering mode ved at trykke på 3 taster samtidigt for at slå det fra samt eventuelt at aktivere DVD in motion funktionen men nu kan jeg ikke få adgang til det. Nogen gode forslag eller en med en Star Diagostic? Jeps. alle disse bag-indgange kan ikke bruges i seneste software... sidst jeg læste (6mdr) var der endnu ikke fundet en løsning... så mange ærgre sig efter :D
DKSEFR Besvaret August 28, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret August 28, 2008 yep...og jeg er så en af dem
Don A Besvaret August 28, 2008 Rapporter Besvaret August 28, 2008 kan man ikke bare lægge den gamle version ind igen hvis der er en der har den??
MRoderick Besvaret August 28, 2008 Rapporter Besvaret August 28, 2008 Nogen gode forslag eller en med en Star Diagostic? TomTom ?
Guest michaelbo Besvaret August 28, 2008 Rapporter Besvaret August 28, 2008 Jeg har haft min E-klasse W211 til service og bad dem om at opdatere min navigationssoftware hvilket så har medført at jeg ikke længere kan taste på navigationen så længe bilen kører. Før kunne jeg gå ind i engineering mode ved at trykke på 3 taster samtidigt for at slå det fra samt eventuelt at aktivere DVD in motion funktionen men nu kan jeg ikke få adgang til det. Nogen gode forslag eller en med en Star Diagostic? Gud ved mon hvorfor at Mercedes har ændret det ? Det vil sige at man skal holde stille for at taste en adresse ind? Sygt mand !
Sali1987 Besvaret August 29, 2008 Rapporter Besvaret August 29, 2008 Gud ved mon hvorfor at Mercedes har ændret det ? Det vil sige at man skal holde stille for at taste en adresse ind? Sygt mand ! Nok for sikkerheds skyld jo? :p det kan jo være lige så distraherende som tv-in-motion :)
JNG Besvaret October 16, 2008 Rapporter Besvaret October 16, 2008 Tråden ser død ud, men hvis i IKKE har fundet en løsning, så kan jeg fortælle jer, at der findes i hvert fald én. Kan ikke finde et direkte link. så www.mods4cars.com ---> All products / Order online ---> Vælg bil, og læs. En lille boks som gir jer lov til at se dvd uden gearstangen står på P. Jimmy
JNG Besvaret October 16, 2008 Rapporter Besvaret October 16, 2008 Fandt lige en tysk produceret boks også. http://www.piecha.com/produktprogramm/module/02b77899a80abb225.php Jimmy
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu