Kim Andersen Besvaret August 29, 2008 Rapporter Besvaret August 29, 2008 Hej med dig Ja og Danmark er for en gang skyld den store nation på en klar første plads Vi med i fodbold - bordtennis – tennis – cykling – BMX og en del træner poster Så man kan rolig sige Danskerne viser flaget
dannemare Besvaret August 29, 2008 Rapporter Besvaret August 29, 2008 Byen Oxie lidt uden for Malmö er virkelig værd at stifte bekendtskab med inden du og din familie vælger jeres fremtidige bolig. Oxie er en perle lidt uden for Malmö med grønne områder og glade børn. Oxie er en grøn by i positiv vækst med gode og hurtige muligheder for at komme til København. Ud af de næsten 11.000 indbyggere i Oxie er lidt under halvdelen børnefamilier og 8-9 % danske I Oxie centrum er der indkøbsmuligheder et moderne fitness center og offentlig transport (12 min med toget og du står i centrum af Malmö). Jernbanen er ved at blive udbygget, det vil blive nemmer og hurtigere at komme til Danmark med tog fra Oxie med skift i Hyllie DET ER EN KANON BY:th2: Damn, man skulle sgu tro, at du var lokal ejendomsmægler i Oxie.
Kim Andersen Besvaret August 30, 2008 Rapporter Besvaret August 30, 2008 Hej med dig Nej det er jeg ikke.;) Jeg er kun en fattig pædagog :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu