alfa & omega Besvaret November 3, 2008 Rapporter Besvaret November 3, 2008 Hey piger, hvorfor skændes når man kan slås, vil i låne en kniv?:D
michael k Besvaret November 3, 2008 Rapporter Besvaret November 3, 2008 men man glemmer at man kort forinden overhalede den stakkels turist indenom med 120 km/t - samt at han havde en kø af biler helt oppe i bagen for alle har så skide travlt med at komme 3 sekunder hurtigere hen til den dersens bom.... og hvad fanden er det for et fjols der kører det han reelt må når nu vi andre sagtens kan køre 110 km/t helt hen til anlægget. stakkels??? nu blev der sagt folk der ligger med 80 i yderbanen.. ikke folk der körer normalt.. og de tåber der ligger med 80 i yderbanen skulle man kunne presse ud over kanten af broen uden konsekvenser .. DE HAR INTET AT GÖRE DER!!! ligger man i yderbanen så körer man MINIMUM det tilladte alt andet er "at väre til unödig gene" längere er den ikke !! og bliver man forvirret af at der ligger en kö af biler bag en bör man holde sig helt fra at köre bil!! og ser man sig ikke for når man laver vognbaneskift skulle man sättes i gabestok på rådhuspladsen i 3 uger hvor folk ku gå og spytte og pisse på dem.. og jeg siger ikke at knivstikkeri er ok, MEN nu melder historien intet om hvem der stak osv, hvis en eller anden spade strejfede mig på motorvejen så ville jeg fandme også blive sur og jeg ville sikkert ikke stikke ham ned da jeg själdent har en kniv i närheden (af samme årsag) men kan love dig for at han ville få flade... det er en normal reaktion når en eller anden tåbe lige har prövet at tage livet af en ... for det er jo mere eller mindre präcis det personen pröver på ved at köre ind i en på motorvejen
Guest jxhab Besvaret November 3, 2008 Rapporter Besvaret November 3, 2008 dem.. og jeg siger ikke at knivstikkeri er ok, MEN nu melder historien intet om hvem der stak osv, hvis en eller anden spade strejfede mig på motorvejen så ville jeg fandme også blive sur og jeg ville sikkert ikke stikke ham ned da jeg själdent har en kniv i närheden (af samme årsag) men kan love dig for at han ville få flade... det er en normal reaktion når en eller anden tåbe lige har prövet at tage livet af en ... for det er jo mere eller mindre präcis det personen pröver på ved at köre ind i en på motorvejen ahh mon nu det altid er bevidst at folk tager livet af en.. der skal en del til, men at gå så langt som at lange flade ud til folk der kører ind i en er alligevel en tand for overdrevet - plus hvad gør du så når den anden trækker en kniv eller pistol og forsvarer sig .
michael k Besvaret November 3, 2008 Rapporter Besvaret November 3, 2008 ahh mon nu det altid er bevidst at folk tager livet af en.. der skal en del til' date=' men at gå så langt som at lange flade ud til folk der kører ind i en er alligevel en tand for overdrevet - plus hvad gør du så når den anden trækker en kniv eller pistol og forsvarer sig .[/quote'] tar konsekvensen präcis som han må tage konsekvensen for at väre til fare for mit liv... tilsigtet eller ej, hvis man er så ukoncentreret at man körer ind i andre på en motorvej så skal man ikke köre bil og som et minimum fortjener man sgu varme örer så man er mere vågen det näste gang man körer bil , isär på motorvejen ...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu