dannemare Skrevet September 2, 2008 Rapporter Skrevet September 2, 2008 Det maa naesten vaere mine oejne, der spiller mig et puds , men nu er det hele to gange lykkedes mig (paa kun en uge) at overse et indlaeg, som jeg burde have set under "Nye meddelelser" ved login. Andre, der har oplevet tilsvarende, eller skal jeg bare have nye briller? :o Jaja, kender allerede svaret paa forhaand.
BS Besvaret September 2, 2008 Rapporter Besvaret September 2, 2008 Det maa naesten vaere mine oejne, der spiller mig et puds , men nu er det hele to gange lykkedes mig (paa kun en uge) at overse et indlaeg, som jeg burde have set under "Nye meddelelser" ved login. Andre, der har oplevet tilsvarende, eller skal jeg bare have nye briller? :o Jaja, kender allerede svaret paa forhaand. Svært at sige. Bruger kun "nye meddelelser" og ved ærlig talt ikke om jeg har overset nogen. For jeg har jo ikke set dem :(
larsk Besvaret September 2, 2008 Rapporter Besvaret September 2, 2008 Har samme oplevelse af, at nye meddelelser forfalder som ikke nye hurtigere end før. Altså selvom de er ulæste så vises de ikke som nye, hvis de er over x timer gamle. Tidligere tror jeg det var 24 timer, men nu er det væsentlig kortere (tror jeg). Jeg bruger ofte menuen 'hurtige links' og hhv 'dagens meddelelser', som giver det seneste døgn, og 'tilmeldte emner', hvor jeg kan se hvis der er nye kommentarer i tråde jeg allerede har skrevet i. :th2:
dannemare Besvaret September 3, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 3, 2008 Svært at sige. Bruger kun "nye meddelelser" og ved ærlig talt ikke om jeg har overset nogen. For jeg har jo ikke set dem :( Jeg opdagde det ogsaa kun, fordi jeg samtidig havde modtoget en mail notification om, at der var blevet svaret i en traad, som jeg er tilmeldt. Men efter at have undersoegt det lidt naermere, skyldes de manglende meddelelser under "Nye meddelelser" foelgende: Eksempel: Jeg logger ind kl. 10.30. Tjekker "Nye meddelelser" og laeser de nye indlaeg, der maatte interessere mig. Logger ud igen 10 minutter senere (altsaa kl. 10.40). I mellemtiden (laad os sige kl. 10.35) er der blevet skrevet et nyt indlaeg, men dette indlaeg vil desvaerre ikke fremgaa af "Nye meddelelser", naar jeg naeste gang logger paa igen, fordi dets timestamp ligger foer 10.40 (mit udlogningstidspunkt).
dannemare Besvaret September 3, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 3, 2008 Jeg bruger ofte menuen 'hurtige links' og hhv 'dagens meddelelser'' date=' som giver det seneste døgn, og 'tilmeldte emner', hvor jeg kan se hvis der er nye kommentarer i tråde jeg allerede har skrevet i. :th2:[/quote'] Fra og med i gaar bruger jeg ogsaa "Hurtige Links -> Dagens meddelelser" i stedet for "Nye meddelelser". :th2:
Toft Besvaret September 3, 2008 Rapporter Besvaret September 3, 2008 Jeg logger ind kl. 10.30. Tjekker "Nye meddelelser" og laeser de nye indlaeg, der maatte interessere mig. Logger ud igen 10 minutter senere (altsaa kl. 10.40). I mellemtiden (laad os sige kl. 10.35) er der blevet skrevet et nyt indlaeg, men dette indlaeg vil desvaerre ikke fremgaa af "Nye meddelelser", naar jeg naeste gang logger paa igen, fordi dets timestamp ligger foer 10.40 (mit udlogningstidspunkt). Du kunne også bare klikke på "Nye Meddelelser" lige inden du klikker på "Log Ud", så ville du have se det indlæg der var skrevet kl 10.35 :) Jeg har ingen problemer med tråde/indlæg der "forsvinder".
dannemare Besvaret September 3, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 3, 2008 Du kunne også bare klikke på "Nye Meddelelser" lige inden du klikker på "Log Ud"' date=' så ville du have se det indlæg der var skrevet kl 10.35 :)[/quote'] Og alt imens jeg saa laeser dette nye indlaeg, postes et nyt indlaeg, som jeg kun fanger, hvis jeg igen klikker paa "Nye meddelelser", osv osv osv. Never-endning circle. Tror du. :p (antaget at du udelukkende benytter dig af "Nye meddelelser"-viewet)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu