Guest PeterK Skrevet September 6, 2008 Rapporter Skrevet September 6, 2008 Nogle der ved hvornår den lanceres i 2009/2010? Bliver der tale om et "facelift" med små ændringer ligesom A6 eller taler vi omfattende ændringer, så den nuværende bliver "værdiløs":)?
Miriam Besvaret September 6, 2008 Rapporter Besvaret September 6, 2008 Der kommer en ny 5'er mit bud er i slutningen af 09, først skal de lige have den nye 7'er på banen i slutningen af 08, og det bliver ikke kun et facelift. Om den lige frem bliver værdiløs er måske så meget sagt, har godt set dine " " , men det gør jo bare at der bliver et marked for den, til dem der ikke har råd til den nye :)
Guest PeterK Besvaret September 6, 2008 Rapporter Besvaret September 6, 2008 Der kommer en ny 5'er mit bud er i slutningen af 09, først skal de lige have den nye 7'er på banen i slutningen af 08, og det bliver ikke kun et facelift. Om den lige frem bliver værdiløs er måske så meget sagt, har godt set dine " " , men det gør jo bare at der bliver et marked for den, til dem der ikke har råd til den nye :) Faldt lige over denne artikel http://www.bilmagasinet.dk/article/21717 Den er fra feb. så der må være sket noget siden hen. Tror også BMW kæmper med at få den færdig, da MB E-klasse er på vej med en ny revolutionerende udgave! Jeg er lidt pjattet med den nuværende faceliftet 535 D Touring, men vil ikke betale 55-65.000 euro, hvis en ny er lige på trapperne, da tabet bliver ENORMT!!
Guest Mogens Besvaret September 6, 2008 Rapporter Besvaret September 6, 2008 da MB E-klasse er på vej med en ny revolutionerende udgave! Fortæl fortæl Jeg er lidt pjattet med den nuværende faceliftet 535 D Touring, men vil ikke betale 55-65.000 euro, hvis en ny er lige på trapperne, da tabet bliver ENORMT!! Kigger man på brugtpriserne i mobile.de, er tabet ret stort i forvejen !
Rene Larsen Besvaret September 6, 2008 Rapporter Besvaret September 6, 2008 Fortæl fortæl Skulle det mon være denne her Mercedes E63 AMG (2009)?? BMW 5-series (2010)
Buddha Besvaret September 6, 2008 Rapporter Besvaret September 6, 2008 Skal man op i de klasser, så er C63 langt federe efter min mening!! Jeg er gået igang med at spare sammen til CLK63amg.....
Guest PeterK Besvaret September 6, 2008 Rapporter Besvaret September 6, 2008 Skal man op i de klasser, så er C63 langt federe efter min mening!! Jeg er gået igang med at spare sammen til CLK63amg..... Den er også HØJT på ønskelisten (C63). Jeg mener den er det tætteste man kan komme på den perfekte pendlerbil, hvor man stadigvæk får race, lyd, status og så kører den ikke 4-5km/l som en M5 eller CLS/E AMG!! Men en faceliftet 535 D med Chip og FULDT udrustet gad jeg også godt flyde rundt i til og fra job. Eneste kompromis er lyden!!
Guest PeterK Besvaret September 6, 2008 Rapporter Besvaret September 6, 2008 Skulle det mon være denne her Mercedes E63 AMG (2009)?? Yes sir, det er den og der kommer til at ske en mindre revolution!! BMW 5-series (2010) Yes, sir og som man allerede kan skimte, så er ændringerne ret omfattende, hvilket jeg "frygter", altså hvis jeg ryger på en 535D. (Lige så fede BMW´s nyeste modeller er, ligeså "outdated" bliver de når en ny er ankommet. 3-serien er det bedste bevis på dette)
Guest PeterK Besvaret September 6, 2008 Rapporter Besvaret September 6, 2008 Skal man op i de klasser, så er C63 langt federe efter min mening!! Jeg er gået igang med at spare sammen til CLK63amg..... MEEN C63 er spritny og koster ca 800.000sek, hvilket jeg ikke vil give for så "lille" en bil.......Men bare rolig prisen er styrtdykket om 6-9 mdr:th2:
Guest Trinity Besvaret September 7, 2008 Rapporter Besvaret September 7, 2008 MEEN C63 er spritny og koster ca 800.000sek' date=' hvilket jeg ikke vil give for så "lille" en bil.......Men bare rolig prisen er styrtdykket om 6-9 mdr:th2:[/quote'] Den er skam allerede dykket ret kraftigt ... Bare se prisbilledet i Tyskland.
Guest PeterK Besvaret September 7, 2008 Rapporter Besvaret September 7, 2008 Den er skam allerede dykket ret kraftigt ... Bare se prisbilledet i Tyskland. Egentlig ja, kan godt se de tyske er væsentlig billigere end de 7-8 svenske der står til salg. (Kigger kun på kombier). ER den dyrere at holde kørende (Service, reservedele) end E 350 (W211) fra 0 - 100.000km?? Det jo en AMG, men C-klasse er mindre end E-klasse. (Er klar over den sluger lidt mere)
Guest Trinity Besvaret September 7, 2008 Rapporter Besvaret September 7, 2008 Det kan svares med et ord: Ja :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu