Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
er der nogen som har en garage til leje hen over vinteren hvor jeg ka få opbevaret min ene bil, eller kender et sted hvor man ka leje nogen? må gerne være med noget sikkerhed og et sted hvor MEGET lave biler ka komme ind
Jeg (og flere andre både veteran- og specialbiler) havde en overgang bilen til at overvintre i P-huset ved Turning Torso. Der er relativt tørt og aflåst (porte inde i P-huset også - vi holdt bag lås og slå/el-porte) - kode på dørene. Det er ikke gratis - www.parkering.malmo.se
Besvaret

har lige tjekket siden der var ingen ledige der var turning torso, ka du huske hva i gav for det dengang ?? jeg ville også ha det EN DEL bedre hvis det var en rigtig garage hvor det kun var min evt et par stykker andre som stod og ik en hel masse da der er nogen RET dyre fælge osv på den bil som jeg ik ønsker forsvinder og så med hensyn til hærværk osv

Besvaret
har lige tjekket siden der var ingen ledige der var turning torso, ka du huske hva i gav for det dengang ?? jeg ville også ha det EN DEL bedre hvis det var en rigtig garage hvor det kun var min evt et par stykker andre som stod og ik en hel masse da der er nogen RET dyre fælge osv på den bil som jeg ik ønsker forsvinder og så med hensyn til hærværk osv
Jeg mener, vi gav omkring 1.000 SEK/mdr. Tyveri og hærværk var et ukendt fænomen - du kunne ikke komme ind til bilerne uden elektronisk adgangskort. Jeg kørte gennem 2 el-porte med adgangskort, inden jeg var på "min" etage. Dør og elevator var ligeledes elektronisk styret (og derved adgangsbegrænset). Der holdt adskillige Porscher, Maserati, Lexus og div. veteranbiler i huset...
Besvaret
er der nogen som har en garage til leje hen over vinteren hvor jeg ka få opbevaret min ene bil' date=' eller kender et sted hvor man ka leje nogen? må gerne være med noget sikkerhed og et sted hvor MEGET lave biler ka komme ind[/quote'] Ring til mig og vi finder ud af noget :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...