GoldMan Skrevet September 8, 2008 Rapporter Skrevet September 8, 2008 Mercedes-Benz E-Class *2009* Ved ikke om i har set det, men her er nogle billeder af den kommende Mercedes E klasse i 2009 Hvad synes i? Personligt mener jeg den ser brutal ud foran, men bagved ligner den en kineser (Hyundai, Kia lignende) Men det er jo stadigvæk preview billeder. Derfor kan bilen godt blive ændret indtil release. NEJ JEG ARBEJDER IKKE FOR MERECEDES
credde Besvaret September 8, 2008 Rapporter Besvaret September 8, 2008 Fronten ser ganske brutal ud, men er ikke så vild med, at lygterne er adskilt på den måde. Indeni burde de nok have valgt ikke at vise én med træ og beige rat, for det ser ikke så godt ud imo. Men, som du selv skriver - kun preview billeder.
NGO Besvaret September 8, 2008 Rapporter Besvaret September 8, 2008 Der er da godtnok mange kanter og vinkler både foran og indvendig. Kan ellers godt lide de bløde kurver i den nuværende model. For mig se at virker den lidt usymetrisk med skarpe kanter foran og så en blød og rund bagende. Mon de har hyret designere fra Cadillac?
GoldMan Besvaret September 8, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 8, 2008 Der er da godtnok mange kanter og vinkler både foran og indvendig. Kan ellers godt lide de bløde kurver i den nuværende model. For mig se at virker den lidt usymetrisk med skarpe kanter foran og så en blød og rund bagende. Mon de har hyret designere fra Cadillac? Det er stadigvæk en "Proto"-type
dkrath Besvaret September 8, 2008 Rapporter Besvaret September 8, 2008 Den er lige så grim som den nuværende
Guest PeterK Besvaret September 8, 2008 Rapporter Besvaret September 8, 2008 Den er lige så grim som den nuværende Tak:th2: (ejer W211 E 350).......... Jeg valgte den fordi BMW 5-serie og Audi A6 er allemandseje i DK. Man skal ikke flytte til Sverige for bilen´s skyld, hvis ønsket er en A6/5-serie, medmindre det er en S/M:) Ulempen ved E-klasse er de mange Taxaer, men ingen er avantgarde og 99% er reklamesøjler i alhverdagens farver. Jeg syntes den nye E-serie ser spændende ud og fedt med det kantede look ligesom C-klassen..............
Basse Besvaret September 8, 2008 Rapporter Besvaret September 8, 2008 Syns også fronten er rigtig fed- men bag på ligner den en eller anden chevrolet epica eller en anden kineser øse. Interiør ligner stadig mercedes...ikke de helt vilde nye ting der, syns jeg.
dkrath Besvaret September 8, 2008 Rapporter Besvaret September 8, 2008 Tak:th2: (ejer W211 E 350).......... Jeg valgte den fordi BMW 5-serie og Audi A6 er allemandseje i DK. Man skal ikke flytte til Sverige for bilen´s skyld, hvis ønsket er en A6/5-serie, medmindre det er en S/M:) Ulempen ved E-klasse er de mange Taxaer, men ingen er avantgarde og 99% er reklamesøjler i alhverdagens farver. Jeg syntes den nye E-serie ser spændende ud og fedt med det kantede look ligesom C-klassen.............. Intet problem - nu var den jo ikke myntet på dig :th2: Synes det er mærkeligt at vælge bil ud fra hvad andre har. Hvorfor køber man ikke bare den man kan lide...
Guest michaelbo Besvaret September 8, 2008 Rapporter Besvaret September 8, 2008 Grim mercedes Pardon pardon Det var nu ikke møntet på nogen. Har selv en 210 E model og den synes jeg nu er pænere, modellen efter fra 2002 er rigtig pæn. Jeg bryder mig ikke om de kanter, der er herre grimt, minder for meget om de gamle kantede 80 modeller. Næ cls klassen er flot og det er Passat CC også
Breznew Besvaret September 8, 2008 Rapporter Besvaret September 8, 2008 For meget honda/bmw agtigt, honda bagpå, bmw5 serie foran med de profiler i frontklappen ?e90? og skal det så også være audi dioder? well jeg synes den nuværende E klasse er pænere
GoldMan Besvaret September 8, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 8, 2008 Hvis de beholder designet (bagsiden) synes jeg også modellen mellem 2003-2009 er pænere
Toft Besvaret September 9, 2008 Rapporter Besvaret September 9, 2008 Synes godt nok også den er tudegrim udvendig, og ikke mindst indvendig GAAAAB Men hva faen, det lægger man jo dårligt mærke til når man køres hjem i en brændert i sådan en model... New model, same taxi
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu