Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa Håber i kan hjælpe mig. Jeg bor i Villa og har pt ingen tv. Jeg ved at der ligger kabel-tv ude i vejen, men hvem ringer jeg til for at få det trukket ind til huset. Er det den udbyder jeg vælger??? Eller er det kommunen???

Besvaret
Hejsa Håber i kan hjælpe mig. Jeg bor i Villa og har pt ingen tv. Jeg ved at der ligger kabel-tv ude i vejen, men hvem ringer jeg til for at få det trukket ind til huset. Er det den udbyder jeg vælger??? Eller er det kommunen???
Det kommer vel an på hvis kabler det er. Siden du ved de er der, så ved du måske også hvad der kommer ud af dem!? (ComHem, Telia...bla bla)
Besvaret
Det er godt nok svært at svare på, når man ikke ved, hvor du bor :confused:
Besvaret

det nemmeste for dig er hvis du køber en viasat pakke eller anal digital.:-) også tag pakken over til sverige med parapol og montere det på husen så har du alle dk kanaler og det er rimelig billigt pakken om månede. det er nok det nemmeste og bedste som jeg ved.

Besvaret
Nej Kære ZABEL. De plejer at være meget hjælpsomme og DE svarrer gerne på mine spørgsmål uden at komme med dumsmarte bemærkninger.
Hvorfor så ikke spørge dem. De burde da vide det fremfor os som ikke engang ved hvor du bor!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...