SanneJ Skrevet September 11, 2008 Rapporter Skrevet September 11, 2008 Til dem som skulle være lidt nervøse for forsøgene på CERN, er her en hjemmeside hvor man løbende kan holde sig opdateret om det skulle være gået galt så vidt: http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
Buddha Besvaret September 11, 2008 Rapporter Besvaret September 11, 2008 Og når det først er gået galt, så er det for sent..... Så who gives a shit....:D
Toft Besvaret September 11, 2008 Rapporter Besvaret September 11, 2008 Eller gå ind på www.ladbrokes.com og evt spil en plov på at jorden går under - de giver odds 1.000.000 hvis jorden går under http://borsen.dk/light/nyhed/139941/
sup3rior Besvaret September 11, 2008 Rapporter Besvaret September 11, 2008 Eller gå ind på www.ladbrokes.com og evt spil en plov på at jorden går under - de giver odds 1.000.000 hvis jorden går under http://borsen.dk/light/nyhed/139941/ Det er en win/win for dem. Hvis jorden ikke går under tjener de en masse penge, og hvis den gør er der ingen til at indkassere gevinsten Medmindre man altså kan gøre den slags krav gældende i det næste liv ;)
Lasse Besvaret September 11, 2008 Rapporter Besvaret September 11, 2008 Det er en win/win for dem. Hvis jorden ikke går under tjener de en masse penge, og hvis den gør er der ingen til at indkassere gevinsten Medmindre man altså kan gøre den slags krav gældende i det næste liv ;) Jeg giver 10 gange igen på ladbrokes odds. Send PM for at få mit kontonummer, så kan i bare overføre :) :D Det er jo det sikres bet jeg noglesinde har hørt om. Bet på om jorden går under hahaha
Buddha Besvaret September 11, 2008 Rapporter Besvaret September 11, 2008 Så skal vi ikke diskutere indvandring igen Lasse???? :D Jeg får ret.....Bare vent......
Lasse Besvaret September 11, 2008 Rapporter Besvaret September 11, 2008 Så skal vi ikke diskutere indvandring igen Lasse???? :D Jeg får ret.....Bare vent...... Buddha jeg er lidt træt af den diskussion. I virkeligheden betyder det heller ikke noget for mig om du får ret. MEEN ... heheh nej jeg begynder den ikke igen.. :D
Toft Besvaret September 11, 2008 Rapporter Besvaret September 11, 2008 Det er en win/win for dem. Hvis jorden ikke går under tjener de en masse penge' date=' og hvis den gør er der ingen til at indkassere gevinsten [/quote'] Perfekt med en forklaring, så er vi vist alle med ;)
Buddha Besvaret September 11, 2008 Rapporter Besvaret September 11, 2008 Ja Toft......Du skulle jo nødigt sakke bagud........;) Perfekt med en forklaring' date=' så er vi vist alle med ;)[/quote']
sup3rior Besvaret September 11, 2008 Rapporter Besvaret September 11, 2008 Ja Toft......Du skulle jo nødigt sakke bagud........;) Vi har jo alle set den ikke roterer så stærkt på Toft idag, så jeg ville jo bare være flink ved manden ;)
Buddha Besvaret September 11, 2008 Rapporter Besvaret September 11, 2008 Man kan ikke være flink nok ved sine medmennesker.......:) Vi har jo alle set den ikke roterer så stærkt på Toft idag' date=' så jeg ville jo bare være flink ved manden ;)[/quote']
sup3rior Besvaret September 11, 2008 Rapporter Besvaret September 11, 2008 Man kan ikke være flink nok ved sine medmennesker.......:) Det var jo det jeg tænkte
Junkeren Besvaret September 11, 2008 Rapporter Besvaret September 11, 2008 Eller gå ind på www.ladbrokes.com og evt spil en plov på at jorden går under - de giver odds 1.000.000 hvis jorden går under Er det efter ordinær kamp eller forlænget spilletid?
Gio Besvaret September 11, 2008 Rapporter Besvaret September 11, 2008 Er det efter ordinær kamp eller forlænget spilletid?Kommer an på om E = mc2 holder vand eller ej
lorup Besvaret September 12, 2008 Rapporter Besvaret September 12, 2008 Klik her hvis du er i tvivl om projektets (og jordens) tilstand: Has the large Hadron collider destroyed the world yet? www.hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com God weekend alle :th2: Søren
SanneJ Besvaret September 12, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 12, 2008 Has the large Hadron collider destroyed the world yet? www.hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com Pröv at läs det förste indläg i denne tråd:rolleyes:
Gio Besvaret September 12, 2008 Rapporter Besvaret September 12, 2008 Pröv at läs det förste indläg i denne tråd:rolleyes:PWNED! :th2:
SanneJ Besvaret September 12, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 12, 2008 PWNED! Tak Gio' date=' så fandt jeg også denne udemärkede side: [url']http://netforbeginners.about.com/ fordi jeg måtte google det der internetudtryk;)
lorup Besvaret September 12, 2008 Rapporter Besvaret September 12, 2008 Pröv at läs det förste indläg i denne tråd:rolleyes: ZZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZzzzzzzz Øhh hva ba?. Glem alt efter godmorgen. My bad. :o
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu