Jump to content

På på cyklisterne..... De er alle mulige underlige steder...

Recommended Posts

Skrevet

Cyklist påkörd - allvarligt skadad Av Daniel Persson och Gunilla Lindberg Först publicerad: 13 september 2008 00:03 Senast uppdaterad: 13 september 2008 04:56 En cyklist vårdas för allvarliga skador efter att ha blivit påkörd på Yttre Ringvägen vid Lockarp natten till lördagen. Han vårdas för allvarliga benbrott och en öppen fraktur i handleden. LOCKARP. Först fick polisen larm om att en mörkklädd person cyklade norrut i den södergående filen på Yttre Ringvägen. Det var 23.37 på fredagskvällen. Några minuter senare ringde en person och sa att en någon hade blivit påkörd – på samma ställe. Larmet till SOS kom in 23.49. Två ambulanser och en läkarbil ryckte ut till platsen. Mannen kördes till Universitetssjukhuset Mas. – Han är väldigt svårt skadad, säger Lennart Hornemark, vakthavande befäl vid Skånepolisen. Det är fortfarande oklart hur gammal mannen är och exakt hur olyckan gick till. olycka3842_151156a.jpgolycka384_151157a.jpghttp://sydsvenskan.se/malmo/article367358/Cyklist-pakord---allvarligt-skadad.html Nu er der så gudskelov en mindre til at forplante sig..... Det er/var nok ikke vægten af indmaden imellem ørerne, der gjorde ham platfodet......:D

Besvaret

Sådan som mange cykelister opfører sig i traffiken så syntes jeg det er et mirakel at der ikke er flere der kommer til skade. Lige i dette tilfælde må man da næsten formode at manden har været fuld, for så dum kan man da ikke være uden lidt hjælp:scared:

• 2 weeks later...
Besvaret

Tro mig, cyklister er ikke alle lige snedige. Når nogen kan finde på at løfte en cykel op på fortorvet for dernæst at trække den 7 M længere frem for at sætte den ned imellem en forvogn og en sættevogn og sætte sig skævt op på cyklen da der eller ikke er plads pga at sættevogns toget holder 5 cm fra kantstenen. Hvad sker der nu når sættevognen begynder at køre frem ???? Jeg stiger pænt ud og spørger til dette scenarie, og normalt med et flabet svar om at jeg jo har set hende/ham og at det er MIN pligt at holde tilbage osv osv:scared: Hvad så hvis chaufføren ikke havde set cyklisten, ja så er det chaufførens skyld (synd for ham) Dette sker desværre flere gange ugentligt i kbh.

Besvaret
Tro mig, cyklister er ikke alle lige snedige. Når nogen kan finde på at løfte en cykel op på fortorvet for dernæst at trække den 7 M længere frem for at sætte den ned imellem en forvogn og en sættevogn og sætte sig skævt op på cyklen da der eller ikke er plads pga at sættevogns toget holder 5 cm fra kantstenen. Hvad sker der nu når sættevognen begynder at køre frem ???? Jeg stiger pænt ud og spørger til dette scenarie, og normalt med et flabet svar om at jeg jo har set hende/ham og at det er MIN pligt at holde tilbage osv osv:scared: Hvad så hvis chaufføren ikke havde set cyklisten, ja så er det chaufførens skyld (synd for ham) Dette sker desværre flere gange ugentligt i kbh.
Som svar til den flabede cyklist der holder på sin ret skal du bare sige: Hvad vil du helst, have ret eller overleve... Så kan han/hun jo fundere over hvor sjovt det er at have ret når man ligger under baghjulene på sådan en satan af en sættevogn :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...