Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej, Jeg har undret mig en del over hvorfor ØresundDirekt aldrig har stillet sig kritisk overfor Øresundsbron, men istedet hyldet den og holdt skåltaler for øresundsintegration osv. Idag gik det op for mig at de har en strategisk alliance - eller er en del af samme virksomhed. Øresundsbroen har idag en side på deres website hvor de forklarer alt det gode om ØresundDirekt. Jeg har flere gange ved lejlighed sagt til ØresundDirekt at de burde tage eksempelvis prispolitikken på Øresundsbron op. Der sker bare ingenting, selv om det er rigtig meget relevant for mange pendlere. Idag forstår jeg hvorfor - Øresundsbron har flere propagandakanaler at arbejde med end f.eks. vi pendlere har. Derfor er det kun de emner som Øresundsbron finder interessante som bliver taget op og ikke dem som pendlerne synes er mest interessante!!! Det kan da virkelig ikke være rigtigt! :thumbdown:thumbdown:thumbdown

Besvaret

Hej topperwhopper Det er nu ikke helt sandt. Jeg har været til møde med Øresunddirekt, og jeg kan virkelig ikke se hvorfor de skal tage part i en sag mellem pendlere og øresundsbroen. De er en upartisk formidler af information om regionen, ikke en forening eller lign. Desuden har Øresunddirekt postet masser af nyheder om Øresundsborger, skulle de så være mod broen på de tidspunkter?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...