Princessskyline Skrevet September 19, 2008 Rapporter Skrevet September 19, 2008 Hvad hedder rulleskøjter på svensk? Og er der nogen der kender nogle butikker i sverige/skåne (gerne hvor de kun sælger rulleskøjter)
Gio Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 Hvad hedder rulleskøjter på svensk? Og er der nogen der kender nogle butikker i sverige/skåne (gerne hvor de kun sælger rulleskøjter)"Inlines" eller "side-by-side"? ....og tror egentlig at det går fint at kalde dem det samme' date=' når du er ude og shoppe. Du kan jo starte i www.stadium.se - og så derfra se om der er noget der kan bruges. Hvis ikke, så er der sikkert andre herinde der kan pege i retning af specialized shops :)
SanneJ Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 Gio du glemmer at alt bliver oversat fra engelsk i dette land:) (nästen). Rullesköjter hedder "rullskidsko" -held og lykke med udtalen:D
Juff Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 Prøv stadium, under inlines... Det går bare galt med de rulleskidesko....http://www.stadium.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Stadium-SwedenB2C-Site/sv_SE/-/SEK/cc_ViewCategory-ShowProductCategory;pgid=._Lesk.2Tw9SR0gzKthdXMi30000qqSVw8YK?Level1ProductCategoryUUID=31rCROim6jAAAAEReCcdDWnt&Level2ProductCategoryUUID=evbCROimvMYAAAERMScdDWnt&Level3ProductCategoryUUID=7lzCROimhGcAAAERZScdDWnt&Level3_CategoryID=0020583
andersen Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 Jeg kender desværre ikke nogen forhandlere i Sverige/Skåne, men hvis ikke der kommer svenske alternativer fra andre brugere her på debatten, så kan jeg anbefale Skates4u på Amager. Skates4u Kastrupvej 328 DK-2770 Kastrup http://www.skates4u.dk/ Han handler kun med skøjter/rulleskøjter og hans viden er ret stor. Har selv handlet der en del gange. Jeg begik selv fejlen at købe mine første rulleskøjter i Stadium og endte op med noget jeg faktisk slet ikke kunne bruge til en sk*d. Så, efter min mening, skal man ikke tage i sådan en butik for at købe rulleskøjter (men derfor kan andre jo godt have en anden mening/erfaring).
Princessskyline Besvaret September 19, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 19, 2008 Det skal være "side-by-side". Ja jeg må nok øve mig lidt i udtalelsen *S* Alternativ kunne også være i Dk/Sjælland. Tak for hjælpen
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu