Solsikke80 Skrevet September 19, 2008 Rapporter Skrevet September 19, 2008 Nogen der ved hvad det koster at betale sine girokort i Nordea? Jeg har et lille problem. Min hund har været lidt sulten og har bidt i min kærestes Visakort, som er det kort som hører til vores nye kodelæser. Dvs. vi kan ikke komme på den svenske netbank for at sætte regningerne til betaling Hvor lang tid mon det tager at få et nyt Visakort med posten? Kan man mon få mit kort til at virke sammen med kortlæseren? Håber nogen kan hjælpe :)
Don A Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 på min svenske netbank behøver du ikke selve kortet for at logge på net bank.. Kun den der fandens helvedes maskine af en kode dims. :)
Solsikke80 Besvaret September 19, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 19, 2008 på min svenske netbank behøver du ikke selve kortet for at logge på net bank.. Kun den der fandens helvedes maskine af en kode dims. :) Skal man ikke stikke kortet ind i den der maskine, for at den kan give en kode, så man kan logge på? Vi har ikke haft den maskine så længe, så jeg har ikke brugt den så meget, så undskyld hvis jeg spørger dumt :o
polar Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 Du kan bruge alle kort udstedt af Nordea i kortlæseren. Så du kan nemt bruge dit eget.
Martin_M Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 du skal bruge både kort og maskine...
polar Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 Se her http://www.nordea.se/Privat/Internet+och+telefon/Internet/Demo/983842.html
Solsikke80 Besvaret September 19, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 19, 2008 Ingen problemer alligevel......Fandt ud af at mit kort også kan bruges :D Altid godt at have et reservekort når man har en sulten hund :) Før vi fik denne kortlæser, loggede vi altid på med kærestens cpr. nr, så jeg troede slet ikke at vi kunne logge på med mit cpr. nr.....men det er rart nok at vide.
Don A Besvaret September 19, 2008 Rapporter Besvaret September 19, 2008 oki på min kan man ikke stikke et kort i. der skal man bare tygge en kode til netbank
thsk Besvaret September 20, 2008 Rapporter Besvaret September 20, 2008 Nogen der ved hvad det koster at betale sine girokort i Nordea? Hvor lang tid mon det tager at få et nyt Visakort med posten? Kan man mon få mit kort til at virke sammen med kortlæseren? Håber nogen kan hjælpe :) Det koster 75 kr/stk at betale girokort i Nordea! Man kan også få et "inloggningkort" til Nordea-dimsen, så er man uafhängig af visakort-ädende hunde :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu