GoldMan Skrevet September 22, 2008 Rapporter Skrevet September 22, 2008 Hej Min datter står på ventelisten til en børnehave(dagis) her i malmø/almvik området. Vi fik først et tilbud om en som ligger 3 km væk fra hvor vi bor som jeg afslog. Er der ingen måder eller metoder til og få en hurtigere plads til min datter i en børnehave? Vi har ventet 2 måneder og de mener vi først kan få plads i Januar. Jeg arbejder selv 8-16 og min kone går i skole på dette samme tidspunkt.
Miriam Besvaret September 22, 2008 Rapporter Besvaret September 22, 2008 Hej Min datter står på ventelisten til en børnehave(dagis) her i malmø/almvik området. Vi fik først et tilbud om en som ligger 3 km væk fra hvor vi bor som jeg afslog. Er der ingen måder eller metoder til og få en hurtigere plads til min datter i en børnehave? Vi har ventet 2 måneder og de mener vi først kan få plads i Januar. Jeg arbejder selv 8-16 og min kone går i skole på dette samme tidspunkt. Jamen du har jo fået en plads, allerede efter 2 mdr, det er sgu da ik så dårligt. Kender mange der kører længere end 3 km for at aflevere,
Juff Besvaret September 22, 2008 Rapporter Besvaret September 22, 2008 Uha GoldMan, tror gerne mange på dette forum vil være i dine sko mht. afstand og jeres ventetid.... Men nu drejer tråden sig jo ikke om andre
Jenny Besvaret September 22, 2008 Rapporter Besvaret September 22, 2008 Tänk på att om du tackar nej till en plats, så åker du sist i kön. Man kan ta en plats man blivit tilldelad och sen ställa sig på överflyttning direkt och hoppas att det snart blir plats på den förskola där man helst vill komma.
Jenny Besvaret September 22, 2008 Rapporter Besvaret September 22, 2008 Kolla upp de privata förskolorna i området, de kanske har plats ex melodigångens förskola, Hindbys förskola
hpn Besvaret September 22, 2008 Rapporter Besvaret September 22, 2008 Vi fik en plads til vores sön på et andet dagis end det, vores datter gik på. Jeg ringede og snakkede med dem på kommunen, og hun sagde, at hvis vi sagde nej, ville vi ryge bagerst i köen igen, som Jenny skriver. Jeg takkede så ja, og sögte straks om overflytning og vi var så heldige, at der var et barn, som skulle flytte, så vi fik en plads på samme dagis og samme afdeling, men en måned senere. Og vores sön nåede aldrig at starte på det förste dagis. Jeg tror ikke, at der er nogle genveje til at få en plads hurtigt.
GoldMan Besvaret September 22, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 22, 2008 Okay... Min pointe er: KAN MAN få en plads før de 3-4 måneder?
hpn Besvaret September 22, 2008 Rapporter Besvaret September 22, 2008 Okay... Min pointe er: KAN MAN få en plads før de 3-4 måneder? Ja, hvis man er heldig
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu