Norma Skrevet September 22, 2008 Rapporter Skrevet September 22, 2008 Min lille søster som er snart 20 år gammel søger efter en familie i skåne. Hun er på besøg hos mig i trelleborg . Hun er frisk, sød, meget kærlig og elsker børn. Hun er i gang med at lære engelsk. Hun vil gerne starte hurtigs muligt MVh, Norma Birkefeldt.
Istdj Besvaret September 22, 2008 Rapporter Besvaret September 22, 2008 Hun er i gang med at lære engelsk. Men i sverige taler man svensk? Var det ikke bedre at lære det så?
SanneJ Besvaret September 23, 2008 Rapporter Besvaret September 23, 2008 En au-pair i Sverige er forpligtet til at gå på svensk kursus:)
Homer Besvaret September 23, 2008 Rapporter Besvaret September 23, 2008 En au-pair i Sverige er forpligtet til at gå på svensk kursus:) Nix - men hvis de ikke går på sprogskole, mister du din heltidsplads på dagis (hvis du har en sådan), og ryger under 15-timers reglen.
Miriam Besvaret September 23, 2008 Rapporter Besvaret September 23, 2008 Nix - men hvis de ikke går på sprogskole' date=' mister du din heltidsplads på dagis (hvis du har en sådan), og ryger under 15-timers reglen.[/quote'] Men det kræver jo at hun er her "rigtigt". Mange af dem jeg kender der har haft aupair, havde dem ved siden af hvis man kan sige sådan !
Homer Besvaret September 23, 2008 Rapporter Besvaret September 23, 2008 Men det kræver jo at hun er her "rigtigt". Mange af dem jeg kender der har haft aupair' date=' havde dem ved siden af hvis man kan sige sådan ![/quote'] ANER ikke hvad du snakker om!!!
Miriam Besvaret September 23, 2008 Rapporter Besvaret September 23, 2008 ANER ikke hvad du snakker om!!! Nej da, det er også kun noget jeg har hørt om :)
Norma Besvaret September 28, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 28, 2008 Men i sverige taler man svensk? Var det ikke bedre at lære det så? :rolleyes:Jamen, hvad skal hun bruge svensk til når hun kommer tilbage til Brasilien altså, desuden, det er også pligt i Danmark, men det sker ikke i virkelighed. Der mange som har au pair i Danmark, som går ikke til sprogskole;).
Thomas Besvaret September 28, 2008 Rapporter Besvaret September 28, 2008 :rolleyes:Jamen' date=' hvad skal hun bruge svensk til når hun kommer tilbage til Brasilien altså, desuden, det er også pligt i Danmark, men det sker ikke i virkelighed. Der mange som har au pair i Danmark, som går ikke til sprogskole;).[/quote'] Det er vel for pokker da en fordel hvis de skal passe børn, at de kan snakke med dem??? Hvad får sådan nogle i løn?
michael k Besvaret September 28, 2008 Rapporter Besvaret September 28, 2008 Men det kræver jo at hun er her "rigtigt". Mange af dem jeg kender der har haft aupair' date=' havde dem ved siden af hvis man kan sige sådan ![/quote'] mhm en 20 årig au pair pige "ved siden af" det lyder ret godt ... :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu