Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Så brændte sædevarmen i min X3 lige et dejligt hul i mit fine lyse læder sæde ??!??!!?!? Hvad fanden sker der - bilen har rullet 30000 km og garantien er selvfølgelig lige løbet ud. Købte bilen i sommers, så jeg har ikke haft det tændt før. I morgen kører jeg til Forenade fjolser, men jeg kan allerede tænke mig til deres nedladende svar - er der nogen af jer med BMW som nogen sinde har hørt eller oplevet noget lignende ? Av min røv - Martin

Besvaret
Så brændte sædevarmen i min X3 lige et dejligt hul i mit fine lyse læder sæde ??!??!!?!? Hvad fanden sker der - bilen har rullet 30000 km og garantien er selvfølgelig lige løbet ud. Købte bilen i sommers, så jeg har ikke haft det tændt før. I morgen kører jeg til Forenade fjolser, men jeg kan allerede tænke mig til deres nedladende svar - er der nogen af jer med BMW som nogen sinde har hørt eller oplevet noget lignende ?
BMW har en rimelig forståelse for at yde kulance, har jeg selv erfaret. Vælg et andet værksted end BMW "Forenade" i Malmö - bestemmer du jo selv !!! (jeg fik min kulance udført ved BMW i München)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...