CarTrends.dk Skrevet September 28, 2008 Rapporter Skrevet September 28, 2008 Hey er der nogen som kender nogen finansieringsselskaber her i sverige som laver lån på 30-50k, det er til mit firma, til mine danske kunder bruger jeg www.laanlet.dk men jeg ka ik lave lån til de danskere som bor herovre i sverige, derfor vil jeg ha et svensk selskab ind også så jeg ka tilbyde finansiering til mine "svenske" kunder også
Guest jxhab Besvaret September 28, 2008 Rapporter Besvaret September 28, 2008 Hey er der nogen som kender nogen finansieringsselskaber her i sverige som laver lån på 30-50k, det er til mit firma, til mine danske kunder bruger jeg www.laanlet.dk men jeg ka ik lave lån til de danskere som bor herovre i sverige, derfor vil jeg ha et svensk selskab ind også så jeg ka tilbyde finansiering til mine "svenske" kunder også De fleste jeg kender bruger GE Moneybank, så du kan evt. kontakte dem omkring en aftale..
michael k Besvaret September 28, 2008 Rapporter Besvaret September 28, 2008 eller SEB de låner til alt og alle
CarTrends.dk Besvaret September 28, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret September 28, 2008 havde også tænkt mig og prøve GE, men vil helts ha noget nemt som foregår online osv, ik alt det med 500 lønseddler som skal faxes osv :)
michael k Besvaret September 28, 2008 Rapporter Besvaret September 28, 2008 hvis kunderne har deres indkomst i sverige er det jo ikke nödvendigt at faxe nogetsomhelst .. hvis de ikke har så finder du nok ikke noget sted i sverige der ikke vil se lönsedler og/eller arbetsgivareintyg!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu