macpack Skrevet September 30, 2008 Rapporter Skrevet September 30, 2008 Kender i nogle gode steder i malmø for os 21årige+ som vil ibyen en lørdag aften... Syntes alle de steder jeg har fundet er alderen 25 år om lørdag... bahh:thumbdown
dkrath Besvaret October 1, 2008 Rapporter Besvaret October 1, 2008 Ja... alle steder! Hvis du har dansk kørekort kommer du ind overalt ligegyldig alder. Det gør mine kammerater og jeg i hvert fald. Etage er et udemærket sted.
PSAUSA Besvaret October 1, 2008 Rapporter Besvaret October 1, 2008 Ja... alle steder! Hvis du har dansk kørekort kommer du ind overalt ligegyldig alder. Det gør mine kammerater og jeg i hvert fald. Etage er et udemærket sted. Og lige præcis Etage kunne vi ikke komme ind på da vi havde en ven med på 21! men jeg et rigtigt fedt sted!
macpack Besvaret October 1, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 1, 2008 dkrath>>lyder cool, men tør man tage chancen.. Har godt nok aldrig været der før, men det skulle være et cool sted ifølge andre. PSAUSA>>Præcis, der må være andre fine steder til os '"unge" mennesker.
dkrath Besvaret October 2, 2008 Rapporter Besvaret October 2, 2008 macpack> Ja, bor du ikke i Sverige? Hvad er det værste der kan ske.. at du får et nej?! Eller er disse steder ok: - Slagthuset - Tunneln - Mazarin
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu