Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Der må da være nogle svenske forhandlere ?
Jep, jeg har for ikke så længe siden købt et par i Malmö. Det gjorde jeg i centret ved Stortoget. Desuden er der en Lloyd-skohandler i en sidegade til gågaden - mener det hedder Baltzargatan...
Besvaret
Jep, jeg har for ikke så længe siden købt et par i Malmö. Det gjorde jeg i centret ved Stortoget. Desuden er der en Lloyd-skohandler i en sidegade til gågaden - mener det hedder Baltzargatan...
Super... Men,... refresh my memory.... Centret ved stortorget ? Det kender jeg simpelthen ikke... Er det Hansa du mener ?
Besvaret
Super... Men' date='... refresh my memory.... Centret ved stortorget ? Det kender jeg simpelthen ikke... Er det Hansa du mener ?[/quote'] Tror han mener Jerns i Hansa. De sælger i hverttilfælde Lloyd. Jerns ligger også i starten af gågaden - Nede ved Triangeln.
Besvaret

Jow jow...

Tror han mener Jerns i Hansa. De sælger i hverttilfælde Lloyd. Jerns ligger også i starten af gågaden - Nede ved Triangeln.
Deres web - www.jerns.se som bekræfter brands og indikerer beliggenheder :)
Besvaret
Tror han mener Jerns i Hansa. De sælger i hverttilfælde Lloyd. Jerns ligger også i starten af gågaden - Nede ved Triangeln.
Kommer lige fra butikken... I guder, hvis det er standarden i Malmö, så kan jeg da bedre forstå hvorfor så mange handler ind i København. De har vel 5-6 modeller (kun sorte, hvilket i sigselv er ok) og de modeller er da (undskyld Mogens) kun onkel-morfar modellerne.... Jeg venter vist til jeg er i DK igen.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...