MC Manden Skrevet October 4, 2008 Rapporter Skrevet October 4, 2008 Hvilke butikker i Malmö sælger Lloyd sko ?
Don A Besvaret October 4, 2008 Rapporter Besvaret October 4, 2008 Hvilke butikker i Malmö sælger Lloyd sko ? http://www.lloyd.de/en/shopfinder/exclusiv-shops.php?area=kopenhagen den ligger i kbh, kan ikke finde noget på deres hjemmeside i sverige
MC Manden Besvaret October 4, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 4, 2008 http://www.lloyd.de/en/shopfinder/exclusiv-shops.php?area=kopenhagen den ligger i kbh, kan ikke finde noget på deres hjemmeside i sverige Tja... det hjælper mig jo desværre ikke. Lloyd sælges overalt i Kbh, men jeg bor og arbejder i SE, så det kan jeg ikke rigtig bruge. Der må da være nogle svenske forhandlere ?
Guest Mogens Besvaret October 4, 2008 Rapporter Besvaret October 4, 2008 Der må da være nogle svenske forhandlere ? Jep, jeg har for ikke så længe siden købt et par i Malmö. Det gjorde jeg i centret ved Stortoget. Desuden er der en Lloyd-skohandler i en sidegade til gågaden - mener det hedder Baltzargatan...
MC Manden Besvaret October 4, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 4, 2008 Jep, jeg har for ikke så længe siden købt et par i Malmö. Det gjorde jeg i centret ved Stortoget. Desuden er der en Lloyd-skohandler i en sidegade til gågaden - mener det hedder Baltzargatan... Super... Men,... refresh my memory.... Centret ved stortorget ? Det kender jeg simpelthen ikke... Er det Hansa du mener ?
spiff Besvaret October 4, 2008 Rapporter Besvaret October 4, 2008 Super... Men' date='... refresh my memory.... Centret ved stortorget ? Det kender jeg simpelthen ikke... Er det Hansa du mener ?[/quote'] Tror han mener Jerns i Hansa. De sælger i hverttilfælde Lloyd. Jerns ligger også i starten af gågaden - Nede ved Triangeln.
Guest Mogens Besvaret October 4, 2008 Rapporter Besvaret October 4, 2008 Jow jow... Tror han mener Jerns i Hansa. De sælger i hverttilfælde Lloyd. Jerns ligger også i starten af gågaden - Nede ved Triangeln. Deres web - www.jerns.se som bekræfter brands og indikerer beliggenheder :)
MC Manden Besvaret October 4, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 4, 2008 Tror han mener Jerns i Hansa. De sælger i hverttilfælde Lloyd. Jerns ligger også i starten af gågaden - Nede ved Triangeln. Kommer lige fra butikken... I guder, hvis det er standarden i Malmö, så kan jeg da bedre forstå hvorfor så mange handler ind i København. De har vel 5-6 modeller (kun sorte, hvilket i sigselv er ok) og de modeller er da (undskyld Mogens) kun onkel-morfar modellerne.... Jeg venter vist til jeg er i DK igen.
Toft Besvaret October 4, 2008 Rapporter Besvaret October 4, 2008 og de modeller er da (undskyld Mogens) kun onkel-morfar modellerne.... Tjaaaeh, men falder du ikke ind under den kategori til april?
MC Manden Besvaret October 4, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 4, 2008 Tjaaaeh' date=' men falder du ikke ind under den kategori til april? [img']http://www.langkawi.dk/smileys/r51.gif Jeg håber vi ses i aften ..... mon så ikke det er tid til lidt bøllebank ?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu