Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Har ilge fået en el-regning fra E-ON og synes den lyder lidt dyr, så vil lige høre om der er nogle som har noget at sammenligne med: Regningen lyder på 1201 SEK for 562 kVh. Den er specificeret ud på en "Normalpris" på 617,75 og en "Nätavgift" på 335,68 (begge før moms). Er det rimeligt? Eller skal jeg skifte aftale eller selskab?

Besvaret

Jeg betalte cirka 460 Svenske kr. i alt (UDEN FORBRUG) da jeg kun for det meste har renoveret lejligheden og købt møbler stille og roligt indtil jeg er fuldstændig klar til og flytte.

Besvaret

Om prisen er rimelig eller ej - kan jeg ikke lige overskue. Men du får den billigste pris ved at tegne en fast aftale med et elselskab, Kundkraft er et godt bud. De har bl.a. ingen årsafgift for aftalen.

Besvaret

Tak for svarene.

Jeg betalte cirka 460 Svenske kr. i alt (UDEN FORBRUG) da jeg kun for det meste har renoveret lejligheden og købt møbler stille og roligt indtil jeg er fuldstændig klar til og flytte.
Det lyder som samme niveau som min regning. Da du ikke har forbrug.
Hvis du synes, at regningen er for stor, og du ikke har råd til at betale den, kan du måske søge hjælp her http://www.loanland.se Hvis din Credit Score er god nok!!!!
:eek: Jeg er blot nysgerrig på om E-on tager r... på folk, da elmarket jo er blevet mere eller mindre liberaliseret. Lidt ala at have en mobil hos TDC mod TELMORE.
Om prisen er rimelig eller ej - kan jeg ikke lige overskue. Men du får den billigste pris ved at tegne en fast aftale med et elselskab, Kundkraft er et godt bud. De har bl.a. ingen årsafgift for aftalen.
Jeg tror jeg vil kigge på Kundkraft.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...