APGraph Skrevet October 8, 2008 Rapporter Skrevet October 8, 2008 Hey Er der nogle der har erfaringer med TV in Motion i en BMW E60? jeg har læst lidt på nettet at der findes en boks man kan købe og installere, så skulle det virke. Eventuelt om der er nogle der kender steder de gør den slags mvh A
michael k Besvaret October 8, 2008 Rapporter Besvaret October 8, 2008 mener du så du kan se tv når du körer? jeg er ikke helt sikker på bmws egne anläg men ALLE andre dvd systemer til biler bruger et signal fra håndbremsen og den ledning skal bare ha stel så kan du se så tosset du vil men jeg er ikke sikker på man kan det med bmws men spörg på autopower.se der er helt sikkert nogen der har en lösning ..
APGraph Besvaret October 8, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 8, 2008 ja det er så passagere kan se tv mens man køre, og på orginal BMW entertaintment. mvh A mener du så du kan se tv når du körer? jeg er ikke helt sikker på bmws egne anläg men ALLE andre dvd systemer til biler bruger et signal fra håndbremsen og den ledning skal bare ha stel så kan du se så tosset du vil men jeg er ikke sikker på man kan det med bmws men spörg på autopower.se der er helt sikkert nogen der har en lösning ..
michael k Besvaret October 8, 2008 Rapporter Besvaret October 8, 2008 jaja dig eller passagererne man kan alligevel ikke holde öjnene fra den når man körer hehe har lige siddet og läst lidt om det og til og med 99 kunne man fjerne det ved at trykke på lidt forskellige knapper .. de har åbenbart ändret det så nu får den signal fra abs givere, taco signal og håndbremse og andre ting samtidigt så det med stel på håndbremsesignalet funger ikke desvärre der er så nogen der siger du kan sätte en kontakt på tacosignalledningen men så virker gps ikke så länge kontakten er slået fra så skal man flippe kontakten når man skal bruge gps .. om dette virker ved jeg ikke men flere skriver at det gör.. man kan også omprogrammere videomodulet hvad dette koster og hvor man kan göre dte aner jeg ikke men mon ikke bmw kan sidst er der denne box du selv nävner .. der ville jeg kigge på ebay ellers påstår de her http://www.matarservice.se/bmw.html at de kan fixe det så pröv evt at ringe til dem
larscph Besvaret October 8, 2008 Rapporter Besvaret October 8, 2008 jeg er ikke helt sikker på bmws egne anläg men ALLE andre dvd systemer til biler bruger et signal fra håndbremsen og den ledning skal bare ha stel så kan du se så tosset du vil Er det så fordi håndbremsen skal være trukket før man kan se TV?
michael k Besvaret October 8, 2008 Rapporter Besvaret October 8, 2008 http://cgi.ebay.com/BMW-TV-PICTURE-IN-MOTION-INTERFACE-NEW-BOXED_W0QQitemZ310087091271QQcmdZViewItem?hash=item310087091271&_trksid=p3286.m63.l1177 eller http://cgi.ebay.com/BMW-RANGE-ROVER-TV-PICTURE-IN-MOTION-INTERFACE_W0QQitemZ300264449358QQcmdZViewItem?hash=item300264449358&_trksid=p3286.m63.l1177
michael k Besvaret October 8, 2008 Rapporter Besvaret October 8, 2008 Er det så fordi håndbremsen skal være trukket før man kan se TV? ja precis.. men bmws egne bruger andre signaler end bare det ene til at se om bilen körer den bruger også fra abs og tarco og nogle andre så der kan man desvärre ikke göre det .. men alle andre "aftermarket" dvd og gps systemer bruger håndbremsesignalet
larscph Besvaret October 8, 2008 Rapporter Besvaret October 8, 2008 ja precis.. men bmws egne bruger andre signaler end bare det ene til at se om bilen körer den bruger også fra abs og tarco og nogle andre så der kan man desvärre ikke göre det .. men alle andre "aftermarket" dvd og gps systemer bruger håndbremsesignalet Ah ja - ja det er nok også det simpleste. For i min 2002 530dA som havde indbygget TV tuner slukkede den skærmen når bilen kørte mere end et par km/t og tændte den igen når man holdt stille. Det samme med AUX AV indgangen i min Skoda Octavia. Men det var også for begges vedkommende fabriksmonterede dimser.
APGraph Besvaret October 8, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 8, 2008 Håndbremsen skal ikke være trukket, men køre man 5 kmt så slukker skærmen, så man kan heller ik se det når man triller i kø :-( mvh A Er det så fordi håndbremsen skal være trukket før man kan se TV?
michael k Besvaret October 8, 2008 Rapporter Besvaret October 8, 2008 ja som sagt får de nye fabriksmonterede systemer deres signal fra flere forskellige ting .. så det er enten kontakt på tarco signalet, omprogrammering eller sådan en box .. graph jeg har sendt dig en pm hvis der evt er en af jer der har en gammel pentium 2 eller 3 laptop den skal bare kunne köre xp og ha rs232 port så har jeg obdI og obdII interface og masser af software så skulle det väre muligt at omprogrammere det .. jeg har 2 dvder fyldt med bmw programmeringssoftware .. men min core 2 duo laptop körer for hurtigt så får en masse fejl med feks carsoft og andre programmer fordi de ikke kan finde ud af det når det går for stärkt .. jeg har sågar chipping software og optimerede filer til de fleste biler men det er ikke noget jeg vil kaste mig ud i men at programmere anlägget er ikke det store skal bare lige sätte mig og läse i lidt manualer
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu