Jump to content

Recommended Posts

• Svar 327
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Jeg kunne godt være frisk - har selv spillet i en del år. Godt nok da jeg var teenager (hvilket er omkring 16 år siden jeg stoppede, pga en lorte træner)- meeen mon ikke man kommer ind i stilen hurtigt igen, det er sq nok være med kondien og reflekserne griner. Er det i klub, eller et bord i bryggerset ? hehe

• 5 weeks later...
Besvaret
:laugh: Grineren. Kan bare huske han trænet os i Karlslunde. Meget seriøst træner til måske ikke så seriøse unge mennesker. Du var vist også med deroppe under loftet nogen gange.
hæhæ ja jeg trænede med nogle gange :)
Besvaret

Hehe spillede i Gladsaxe bordtennis klub - spillede dog kun turneringer på b-niveau - men trænede med når der var tid på A-nivauet. Til mit forsvar skal det siges vi også havde et c hold hehe og c var de dårligste hehe. Men det er tilbage i drenge og junior tiden :D

Besvaret

Jeg vil også meget gerne være med, men jeg er bange for, at jeg lige er et niveau eller to under I andre. :scared: Har for øvrigt aldrig spillet i klub eller lignende, men jeg var "blandt de bedste" i 7-8 klasse, når vi spillede i frikvartererne. :D Jeg har med andre ord ikke rørt et bat i omkring 20 år, men mon ikke det kommer tilbage igen med lidt øvelse. :)

Besvaret

Som jeg ser det er vi : Michael Anders Basse Frederik Miriam Snakker vi fast en gang om ugen, hvor vi har 2 borde ? Så er der sikkert en der ikke kan, ellers må der være en der sidder over undervejs. Eller hvad er jeres tanker ? (udover at i er nervøse over at få klø af en tøs :laugh: )

Besvaret

2 borde må kunne gøre det, og så en gang om ugen - jeg kan ikke om onsdagen, der spiller jeg bowling :D Og jeg er ok med at få klø af en kvinde - der findes det der er værre hehe

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...